woensdag 8 januari 2014

Blogging January #7

Even een paar daagjes overgeslagen, maar vandaag was mijn dag weer interessant genoeg om te bloggen: het harde schoolleven begon weer!
Om half 8 vanochtend ging mijn wekker, om tien voor 9 moest ik op school zijn! Ik was zowaar perfect op tijd (zelfs te vroeg). Mijn tweede uur had ik een presentatie voor de klas die belachelijk slecht ging. Daarna had ik nog een aantal uur les, tot half vier. De langste dag van de week heb ik weer gehad: door herkansingen (die ik zelf op vrijdag heb) heb ik de komende drie dagen les tot half twee! Jeej!

Na school ging ik naar huis en daarna even naar het dorp: naar de bank, de bibliotheek en de Kruidvat. Ik kocht zoute drop, want met zout kan ik mijn lage bloeddruk omhoog jagen.

Verder zit ik nu even te bloggen, daarna begin ik aan schoolwerk en mijn profielwerkstuk. Het is nu 17:24 u. Ik eet zo witlof uit de wok (wat ik niet zo lekker vind) en daarna ga ik weer verder aan mijn schoolwerk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx