woensdag 11 december 2013

Mijn bodyproductenstash

Ik ga vandaag mijn bodyproductenstash laten zien. Dit zijn bodylotions, bodybutters, maar ook hand- en voetproducten. Het is niet veel, maar er zitten wel een aantal fijne producten tussen. Eigenlijk zijn dit ook een soort mini-reviews, hope you enjoy it!



Let op! Het kan zijn dat jij de producten die ik niet fijn vind, wel fijn vindt, dat kan, maar dit is mijn mening!


Ik begin met mijn bodylotions. Ik heb er 'maar' vier, maar ik gebruik ze een stuk minder vaak dan bodybutters, gewoon omdat ik bodybutters fijn vind, met mijn droge benen. 
Allereerst heb ik de Vaseline Spray&Go Body Moisturizer in Aloë Fresh. Ik vind deze heel fijn, hij trekt snel in, voedt goed, is zuinig in gebruik en ruikt lekker, vooral voor in de zomer. Je kan deze bij de Kruidvat kopen.
Daarnaast staat een bodylotion van de Big Bazar, namelijk de Cherry Blossom Body Lotion. Deze ruikt heel lekker zoet, maar ook fris. Hij voedt redelijk goed, niet top, maar goed genoeg voor mijn armen bijvoorbeeld.
De Lavera Naturkosmetik Rose Garden Bodylotion heb ik in Duitsland bij de DM gekocht. Lavera is een biologisch merk, de bodylotion ruikt dan ook 100% natuurlijk naar rozen. Dan vind ik lekker om mee te gaan slapen. Hij voedt goed genoeg. 
Daarnaast staat juist weer een hele frisse bodylotion; de Kneipp Body Lotion in Citrus. Deze vind ik heel lekker om mee wakker te worden. Je koopt 'm bij de Kruidvat.

Verder met de bodybutters. Daar heb ik er zes van, ik gebruik ze vaker dan bodylotions, maar ik ben er ook zuiniger mee. Ik ben gek op bodybutters, ik wil niet dat ze op gaan!
De eerste variant is gelijk mijn favoriet; de Kruidvat body butter in Blueberry & Lychee. Deze is zo lekker zoet! Hij voedt redelijk, is lekker budget en bijna op :(. Daarnaast staat een nieuwe, die best eens een favoriet zou kunnen worden. Deze voedt heel goed, is lekker zacht en lekker betaalbaar, namelijk de SuperDrug Vitamin E All Over Body Butter. Echt een toppertje, deze koop je exclusief bij Trekpleister, of bij SuperDrug in Engeland. 
The Body Shop is bij mij nog niet echt goed vertegenwoordigd, ik heb er 5 producten van en dit is de eerste die ik kocht, de Mango Bodybutter. Deze ruikt zo lekker! Het enige nadeel is de prijs: €16...
Weer een budget variant: de Hema Caring Black Orchid Body Butter. Deze ruikt zo vies, moet je van houden, of je haat het. Zo vies vind ik 'm ! Wel voedt hij goed en is 'ie dus goedkoop.
Weer een TBS product: de Dreams Unlimited Body Butter. Deze ruikt naar lavendel, niet zo lekker vind ik, maar het werkt wel rustgevend! Yay! Deze kost wel €18 ;o
En als laatste, eentje die je al in mijn Producten die ik niet fijn vind artikel zag; de Sence Shea Butter Body Butter. Deze koop je bij de Action en hij is echt bleh. 

Dan de overige producten; hand- en voetcrèmes enzovoort.

Allereerst de welbekende Nivea Creme. Ik heb een klein potje en een megablik, en dit is een hele dikke voedende crème. 
Dan de voetproducten, eerst de Freeman Barefoot Peppermint & Plum Heel & Calm Balm. Dit is de beste voetcrème ever! Dan de Royale Bouquet Lemon Blossom creme, deze gebruik ik nooit. Als laatste de Earlybird Fly High! Active Footbalm. Deze is fantastisch!
Handcrème: ik heb er twee, de Vitamin E Hand & Nail Treatment en de Dove Essential Nourishment Deep Care Complex. Ik vind deze alle twee super!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx