woensdag 25 juni 2014

HEMA agenda's 2014



Het liefst koop ik elk jaar al mijn schoolspullen bij HEMA. Elk jaar komt er een nieuwe collectie en die van dit jaar is me toch leuk! Het lijkt alsof ze zich richten op de jongere meiden (brugklas, tweede en misschien derde klas) en de iets oudere meiden (bovenbouw en studie) apart. Alle lijnen zijn erg leuk! Kijk snel mee, dan laat ik je zien wat er op de webshop staat: vooral AGENDA's!

Today Is Ok - Everything Is Going My Way, Really - Things Are Really Looking Good So Far - Actually I Don't Really Care

Allereerst heeft de HEMA een hele reeks producten met deze teksten erop. Hier een aantal voorbeelden:
€5,95
Etiketten - €1,00
€3,95
€6,95
€6,95
Ik vind zelf de eerste en de laatste agenda wel erg leuk! 

Strikjes!

De tweede lijn bestaat uit veel producten met strikjes. Deze lijn vind ik erg leuk, hiervan heb ik een schrift!

€3,95
Etiketten - €1,00
€5,95
 €6,95

Lang niet alles staat trouwens al op de webshop, alle schriften en dergelijke zijn daar nog niet namelijk! Dan wordt dit dus een artikel over agenda's, haha! En etiketten dan, af en toe.

Ankers en sterren

HEMA heeft altijd een lijn met veel ankers en sterren en dergelijke. Ook dit jaar weer! 
€5,95
€6,95
€6,95
€5,95


Oké, dat was het! Mijn favorieten? De TODAY IS OK agenda, de onderste strik-met-bloemetjes agenda en de strik etiketten. Goed gedaan HEMA! De webshop vindt je op www.hema.nl

Dit vind je waarschijnlijk ook leuk: 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx