woensdag 9 juli 2014

Essence Longlasting Lipsticks - 04 On The Catwalk en 06 Barely There!

Opnieuw een review van twee Essence lipsticks voor jullie. Nog een paar, dan heb ik ze allemaal gehad, haha! Deze keer gaat het om nummer 04 en nummer 06, een mooie donkerroodroze rakker en een bruinpaarsige nudekleur. Kijk snel mee!

Het standaard verkooppraatje van Essence kennen we onderhand wel. Mooie verpakkingen, rijke pigmentatie en langhoudende kleuren. De verpakkingen zijn ontzettend classy, dat zeker, en dat voor een prijsje van €2,39. Goed te doen! Laten we snel verder inzoomen op de lipsticks!

Zoals je ziet is On The Catwalk een mooie kleur die tussen rood en roze inzit, met een paarsige-roze ondertoon. Lastig te omschrijven, deze bijzondere kleur! Barely There! is hopelijk niet té nude. Deze kleur neigt naar bruin met een roze/paarse ondertoon. Hopelijk pakt 'ie mooi uit! Het was niet de kleur waar ik als eerst tot aangetrokken was, maar ik heb 'm toch genomen.

Dit is On The Catwalk op mijn hand. De koele ondertoon is duidelijk te zien (kijk naar de glans rechts). Mooie kleur dit! Hij is rood, roze, paars, bruin: alles tegelijk.

En zo ziet 'ie eruit op de lippen. Ik vind deze erg mooi, hoewel ik het altijd wel eng vind om met rode kleuren rond te lopen. Voor de meiden die wel wat meer durven, is dit een goeie! Erg mooi.

En dit is een swatch van Barely There! op de hand. De kleur is bruin-paars met een tintje roze. Gelukkig pakt 'ie niet heel bruin uit! Dit zou wel eens een goede nude-topper kunnen zijn!

Op de lippen is 'ie zeker wel een glimlach waard. Wat een prachtige kleur. Deze kleur zit heel dicht tegen mijn eigen lipkleur aan, alleen is Barely There! wat bruiner. Dit wordt zeker een van mijn favorieten, heel heel heel erg mooi. Ik ben met deze lipstick het meest blij!

Dit was mijn review van twee prachtige Essence-lipsticks. Mooi werk weer, Essence!

Dit vind je waarschijnlijk ook leuk:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx