zaterdag 8 februari 2014

(Budget) Valentijnslook 2014: Pink Kiss (Challenge met MsFabeauty!)

Yumm. 💜❤️
Bron foto 

Valentijnsdag; een dag vol rode hartjes, rode rozen en kriebels in m'n buik. Daar hoort natuurlijk een romantische, lieve look bij! Ik ben voor roze en paarstinten gegaan, met shimmers en glitters. De rest van mijn gezicht liet ik heel naturel! 
Bovendien is deze look een challenge en wel met lieve Fabiënne! Fabiënne heeft een blog en een youtube-kanaal en zij neemt de look op en plaatst 'm op YouTube!

We beginnen natuurlijk zonder make-up! Zorg dat je gezicht goed gereinigd is en dat je je verzorging of andere rituelen minstens tien minuten hiervoor doet: dan komt de make-up beter uit!


Koos Make-up-loos! Mijn huid is zoals je ziet wat rood en ook zitten er wat bultjes en dergelijke op: dit komt door een heftige reactie op een facewash! Jammer, maar gelukkig goed te verbergen met een goede foundation. Dat is dan ook het eerste wat ik ga doen. Na mijn anti-red-primer breng ik mijn foundation, poeder en bronzer aan. Alle producten die ik gebruik staan onderaan het artikel.
Door de primer verdwijnt een groot deel van mijn roodheid en door de rest worden de plekjes gecamoufleerd. Omdat ik op dit moment geen concealer in huis had, bracht ik onder mijn ogen wat extra foundation aan op een deppende manier.


Voor en na! Hier staan de twee 'hoofdproducten' bij die ik hiervoor heb gebruikt. Je ziet dat mijn huis niet meer rood is, maar iets geler/blanker en de bultjes en oneffenheden zijn bijna onzichtbaar! Yay!
Na de basis begin ik met mijn ogen. Ik breng een primer aan en ga daarna aan de slag met twee pigments en een creamy oogschaduw. Allereerst hieronder de swatches hiervan, zodat je weet welke kleur je kunt gebruiken.


De creamy oogschaduw is lichtroze, maar zodra je 'm uitsmeert zie je de kleur niet meer. De pigments zijn lichtroze en paars-roze. Hierbij staat ook alvast een swatch van het lipproduct dat ik ga gebruiken; een semi-transparant lichtroze kleurtje.
Ik liet de primer een paar seconden drogen en bracht daarna de lichtroze kleur met een platte oogschaduwkwast (van Essence in mijn geval) aan over mijn gehele ooglid. Daarna bracht ik de paars-roze kleur aan met een rond kwastje in mijn crease. Door met het ronde kwastje heen en weer te bewegen blendde ik de kleur totdat hij mooi vervaagd was. Daarna pakte ik de creamy oogschaduw met mij ringvinger en depte dit in mijn binnenste ooghoek.

Daarna bracht ik een zwart oogpotlood aan op mijn onderste wimperrand en bracht ik een laag mascara op mijn gekrulde wimpers aan! Dit allemaal zorgt in mijn opzicht voor een mooie, zachte en toch een beetje gewaagde look!
Hierna bracht ik de lipkleur aan en toen was mijn look alweer klaar!

Door de lipbalsem die ik gebruikte lijken mijn lippen nog voller dan normaal! Door de mooie kleuren op mijn ooglid stralen mijn ogen echt!
Ik hoop dat jullie deze look leuk vinden! Neem ook zeker een kijkje op Fabiënnes blog en YouTube kanaal.
See You Soon! Love!

Producten die ik heb gebruikt:

  • P2 Perfect Face! anti-red base
  • Catrice All Matt Plus shine control make up in 010 Light Beige
  • Catrice All Matt Plus shine control powder in 010 Transparent
  • Essence Sun Club bronzing powder in 01 Natural
  • Essence Colour Arts eye base
  • Essence pigments in 11 Cotton Candy en 14 Strawberry Smoothie
  • Essence Eye Sorbet in 02 Illuminating Hazelnut
  • Essence Longlasting Eye Pencil in 01 Black Fever
  • Essence I Love Extreme Crazy Volume mascara
  • Vaseline Lip Therapy Rosy Lips

1 opmerking:

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx