donderdag 6 februari 2014

Shoplog Primark - januari 2014

Op 31 januari had ik een vrije dag en ging ik naar de Primark in Almere. Het was verrassend rustig: bij de paskamer kon ik zomaar doorlopen en ook bij de kassa was de rij niet lang. Ik kocht een aantal leuke artikelen die ik graag aan jullie wil laten zien!


Kleding

Als eerst een simpel stretchy shirtje in het zwart! Dit is maat 38 en hij kostte €2,00.
Dan kocht ik 3 broeken: 2 superzachte super skinny jeans in het zwart en een blauwe (beiden maat 38, eigenlijk iets te groot helaas) en daarnaast nog een jegging in het donkerblauw in de perfecte maat 38. De jeans kostten €15,00 p.s. en de jegging €5,00!

Dan kocht ik nog een donkerblauwe trui met een kraag van studs en spikes, een fuchsiaroze blousje zonder mouwen, een panty van 50 DEN voor €16,00 (trui), €6,00 (blousje) en €4,00 (panty).

Als laatst qua kleding kocht ik een supercosy pyjama met cupcakes erop! <3 36="" 8="" deze="" div="" en="" euro.="" heb="" hij="" ik="" in="" kostte="" maat="">

Andere random dingen !

Ik kocht twee pakjes reinigingsdoekjes (€1,50) en twee pakjes wattenschijfjes (€2,00).

Ik kocht een paar blauwe Vans-lookalikes! (€8,00)

Verder kocht ik nog een kussen in de vorm van een hart met roosjes erop, en hij is megazacht! Hij kostte 4 euro!
En als laatst dit kleed! Dit was €4,00!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx