dinsdag 24 juni 2014

HEMA shoplog!

De HEMA blijft een van mijn favoriete winkels. Ze hebben werkelijk alles, van make-up tot verzekeringen en van broodtrommels tot telefoonabonnementen. Ik vind de HEMA make-up nooit zo interessant (en best prijzig!), dus kijk ik liever naar andere dingen, zoals je zo zult zien! 


Ik ging naar de HEMA voor pleisters, maar dan kom ik er nooit met lege handen uit, haha! Het strikje hierboven met de tekst komt trouwens uit het opschrijfboekje wat ik kocht. Superleuk detail! Dit is wat ik kocht:

Deze screen protector is echt prut. Zo. Miskoop ten top, geldverspilling!

Ik had een broodtrommel nodig en deze is wel erg leuk en handig!

Het opschrijfboekje! Te schattig, hè! Dit is deel van de nieuwe back-to-school collectie. Love it!

Een mini-portemonneetje voor als ik alleen wat geld of pasjes mee wil nemen. Mijn portemonnee is best groot, dus dan is zo'n mini super handig. En kijk het ritsje wat eraan zit!
Superleuk detail! Deze was in de aanbieding van €7,95 voor 3 euro. Pluspunt: mijn mobiel past er nét in!

Tot slot hetgeen waar ik eigenlijk voor ging: pleisters. Dit zijn vier verschillende soorten, heel handig.

Dit was mijn korte extra artikel! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Tot snel!

Dit vind je waarschijnlijk ook leuk:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx