maandag 9 juni 2014

Mijn favoriete lipkleuren op het moment - juni 2014

Vandaag heb ik weer een favorietenartikel voor jullie. Dit keer gaat het om mijn favoriete lipkleuren: lipsticks, lipgloss en alles wat er tussen in zit. Ik heb 5 producten uitgezocht. Het zijn voornamelijk koele kleuren, omdat ik zelf vind dat dat me het mooiste staat. Ik heb ook wel warme kleuren. Ik heb een neutrale ondertoon, maar bijvoorbeeld koraaloranje (mega warm) staat me niet echt flatterend, maar paars (mega koel) ook niet, hoeweel rood (vaak ook warm) me wel staat. Nou ja, kijk snel mee!

Over mijn ondertoon komt deze week een artikel online, ik weet niet precies welke dag, maar vandaag gaat het echt over mijn favoriete lipkleurtjes. Het zijn eigenlijk vooral roze kleuren. Roze is een koele kleur, paars ook, maar licht(bleek)roze, wat tegen oranje aan zit is weer warm. Lastig, die ondertonen! Goed, laten we snel beginnen!

Max Factor Lipfinity Lip Colour - 026 So Delightful
Dit is mijn nieuwste aanwinst. Je kon er eergisteren een review van lezen. Ik vind dit een echte zomerkleur. De kleur zelf is aan de warme kant, maar de glans is enorm koel, waardoor de kleur ook koel is. De kleur is goed gepigmenteerd, blijft zeker 6-8 uur zitten en is perfect voor de late zomeravonden! 


Wat een prachtexemplaar is het toch! Heel mooi. 

Essence longlasting lipstick - 09 Wear Berries!
Ja, dit is een echt paarse kleur, waarover ik net zei dat ze me niet fantastisch staan. Klopt! Maar ik vind deze kleur gewoon zo prachtig, dat ik 'm er toch bij doe. Hij blijft 3-4 uur zitten, overleeft een maaltijd net - of net niet - en heeft prachtig pigment. En hij kost maar een paar euro! 

Links is een niet-zo-happy-face, maar daarop is de kleur wel heel duidelijk (hoewel het niet netjes aangebracht is). Love it! Over deze kleur heb ik een review geschreven. Dat was 2 maanden geleden en hij is nu al half op! Zegt genoeg, toch?


Essence longlasting lipstick - 07 Natural Beauty
Deze kleur is vrij neutraal: niet te koel en niet te warm. Een hele naturelle kleur, zoals de naam al voorspelt. De kleur is nagenoeg hetzelfde als mijn eigen lipkleur (vrij oudroze), dus deze vind ik erg fijn als ik iets op mijn lippen wil, maar toch niet. De review vind je als je hier klikt.

Ik heb rechts (voor jullie) op mijn lippen een wondje, vandaar dat het er bij deze en de volgende foto er niet zo netjes uit ziet. Sorry!

Catrice Ultimate Colour Lipstick - 190 The Nuder The Better
Dit is voor mij de perfecte nude-kleur. Hij is niet te roze, maar zelfs richting het oranje. Een warme kleur dus, maar zo prachtig! Ik ben verliefd. Hij is ook al heel ver op, het Catrice-logo wat erin gedrukt staat is al wat 'aangebroken'. 

Hier een beetje slordig aangebracht, je ziet onderin in de randjes mijn eigen lipkleur. Zo kan je wel goed het verschil zien. Een echte nude dit!

Essence XXXL Longlastig Lipgloss - 05 Velvet Rose
De review hiervan is het best bezochte artikel op mijn site. Je vindt 'm hier. Deze kleur is vrij nude, maar wel roze. Op de verschrikkelijke geur na, vind ik deze heel mooi flatterend. Ik was er in mijn review niet heel positief over, maar ik ben ervan gaan houden!

Zoals je ziet dekt 'ie niet heel goed: je ziet mijn eigen (wel heel erg gepigmenteerde) lippen erdoorheen. Desondanks vind ik deze erg mooi. Dat 'ie mat is, is nog een pluspunt. Hij is mat, maar niet uitdrogend!

Dit waren mijn favorieten! Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx