donderdag 5 juni 2014

TAG: What's on my iPod?

Alweer een tag! Sorry! Ik zag bij andere bloggers de 'What's on my phone'-tag langskomen en heb besloten 'm te veranderen naar What's on my iPod? Het is niet veel, maar er zitten(vind ik) wel een aantal leuke dingen tussen! Kijk snel verder met mij, als je benieuwd bent ! 



Dit is mijn home-screen, waarop vooral de standaard Apple-apps staan. App voor app:


  • Agenda: deze agenda gebruik ik niet - ik schrijf mijn agenda liever. 
  • App Store: om apps te downloaden en te updaten, gebruik ik uiteraard erg vaak
  • Camera: front- en backcamera, gebruik ik heel vaak, helaas niet zo goede kwaliteit
  • Contacten: staat niets in en gebruik ik ook nooit, daar heb ik mijn telefoon voor


  • FaceTime: gebruik ik bijna nooit, is een soort Skype, voor de personen die het niet weten.
  • Foto's: hierin staan al mijn foto's, opgedeeld in categorieën 
  • Game Center: hierin staan de statistieken van de games uit de App Store, gebruik ik eigenlijk nooit
  • Instellingen: uitleg niet nodig, toch?

  •  iTunes: gebruik ik nooit, maar je kunt hierin liedjes kopen als je wilt
  • Notities: gebruik ik heel vaak, voor notities, duh! 
  • Weer: gebruik ik nooit, want het klopt haast nooit, ik gebruik liever een andere app, die je zo ziet 

Onderin staan mijn meest gebruikte apps: 

  • Google
  • YouTube
  • Bloglovin'
  • FreeMusic (dat is een app die ik heb gekocht, waardoor ik mijn muziek gratis kan downloaden via verschillende sites, in plaats van te kopen in de iTunes store)


Dit is mijn tweede scherm, van de drie. Hier staan de apps die ik het meest gebruik, naast de onderste balk. De apps die hier staan:
  • Safari: het internet van Apple, voor de personen die het niet kennen. Het is gewoon ongeveer hetzelfde als Internet Explorer.
  • Rabobank Bankieren: daarmee kan ik heel makkelijk en snel geld overmaken en bekijken hoeveel budget ik heb. 
  • Submap Games: je ziet zo wat hierin staat.
  • Druppel: een hele handige app om te zien of het gaat regenen en wanneer.

  • Submap Sociaal: je ziet zo wat hierin staat.
  • Netflix: hiermee kan je Amerikaanse en Nederlandse films en series bekijken.
  • Blogger: om te kunnen bloggen vanaf mijn iPod. Vind deze niet zo fijn werken: hij is traag. 



Submap Games: hierin staan de volgende spelletjes:
  • The Sims FreePlay: mijn verslaving, gewoon de Sims maar dan iets anders - heel leuk!
  • Angry Birds: wie kent het niet!
  • Doodle Jump: nog een bekend spel, erg leuk (vind ik).
  • Temple Run: nog zo'n bekend en verslavend spel.
  • Angry Birds Seasons: nog een versie van Angry Birds, maar dan iets anders. 
  • Angry Birds Rio: nóg een andere Angry Birds versie. Ik speel Angry Birds zelf niet zovaak, heb deze drie ooit gekocht.
  • Sudoku: mijn nieuwe verslaving. Gewoon Sudoku's dus.



En de Submap Sociaal. Hierin staan:
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Snapchat
  • Shazam (daarmee kan je liedjes herkennen die langskomen op bijvoorbeeld de radio. 
Dit is mijn favoriete map! 




En de laatste pagina bestaat uit apps die standaard op de iPod zitten, maar die ik NOOIT gebruik, op twee na... De apps zijn (zonder beschrijving, want ik weet vaak geeneens wat het inhoudt):

  • Aandelen
  • Berichten (geen idee hoe en of dit werkt)
  • Calculator - die gebruik ik dus wel
  • Dictafoon

  • Herinneringen
  • Kaarten
  • Kiosk
  • Klok - ook deze gebruik ik wel eens

  • Mail
  • Passbook
  • Video's
  • Muziek

Dit was de TAG, een kort berichtje vandaag - ik hoop dat jullie dat niet erg vinden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx