vrijdag 11 juli 2014

FOTD: Natural Rosé

Vandaag laat ik jullie weer eens een Face Of The Day zien. Deze is gemaakt met het MUA Undressed Palette en zelf vind ik hem erg geslaagd. Het is een naturelle look met veel bruintinten, maar toch met een roze touch. Kijk snel mee!


Met de ogen open. Ik heb geprobeerd een mooie cat-eye shape te creëren, wat goed gelukt is. Dat kun je ook zien op de volgende foto's.


Op het ooglid gebruikte ik als basis een cream eyeshadow met glitters. Daarna bracht ik een matte naturelle lichtbruine tint aan met een platte oogschaduwkwast. Hierna bracht ik een roze highlighter aan in de binnenste ooghoek en op het eerste deel van mijn ooglid (ong. 1/3). In de arcadeboog bracht ik aan de buitenkant een mixje van een bruine en een kopertint aan en in de buitenste ooghoek dezelfde bruine tint. Onder de onderste wimperrand bracht ik ook deze bruine kleur aan.


Op de lippen bracht ik een subtiele roze lipstick aan. 

De producten die ik gebruikt heb:
  • MUA Undressed palette, kleuren #2, #3, #9 en #10.
  • Essence Eye Sorbet in 05 Illuminating Hazelnut 
  • Essence I Love Extreme crazy volume mascara
  • Essence Maximum Defenition volume mascara
  • Maybelline Dream Fresh BB-cream in LIGHT
  • Essence Stay All Day 16H concealer in 10 Natural Beige
  • Essence Longlasting Lipstick in 13 Love Me

Dit vind je waarschijnlijk ook leuk:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx