dinsdag 1 juli 2014

Opgemaakt - juni 2014

Het is inmiddels gelukt met de camera. Ik gebruik een andere, dus het kan zijn dat de beelden niet helemaal scherp zijn. Sorry daarvoor! 

In juni heb ik weer een aantal producten opgemaakt. Het is niet veel, maar toch wil ik het graag aan jullie laten zien! Ik geef hierbij gelijk mijn mening. Kijk snel mee!

Laten we maar gelijk beginnen met de standaard dingen!

Tissues, mijn favoriete van Kleenex. Ik heb alweer nieuwe.

Cotton Sensitive large pads van Kruidvat. Dit vind ik hele fijne! Ik heb nog een pak gelukkig :)

Essence MySkin Refreshing Cleansing Wipes. Deze vind ik erg fijn! Ze ruiken lekker en werken prima. Wel krijg ik er een lichte allergische reactie op.

Daarnaast heb ik ook nog deze Essence Me & My Ice Cream hand wipes opgemaakt. Er zit er nog eentje in, maar die is helemaal uitgedroogd. Ik vond deze niet zo fijn, ze roken te zoet naar mijn zin en ze droogden dus snel uit.

Ik maakte ook deze Andrélon Haar & Hoofdhuid Volume Maxx shampoo op. Dit vind ik een fijne lijn voor tegen schilfertjes en een droge hoofdhuid. Nu gebruik ik weer de roze variant, maar deze groene vind ik ook erg fijn. Je kunt echt merken dat 'ie je haar een stuk dikker aan laat voelen.

Een van de remover pads die je in mijn shoplog kon zien. Dit is een Purederm / Botanical Choice (ik weet niet wat nu eigenlijk de naam is) Nail Polish Remover Pad (Aceton vrij). Ik vond deze heel fijn. Heel handig voor op reis!

Een van mijn favoriete mascara's doe ik weg! :(
Ik vind dit een ontzettend fijne mascara, maar ik gebruik 'm al meer dan 3 maanden en m'n ogen gaan ervan prikken, dus hij moet weg! Ik heb gelukkig een hele fijne vervanger gevonden. Deze zou ik in een actie wel weer opnieuw kopen.

En tot slot het Kruidvat HairRepair Silk masker. Dit vind ik een heel fijn masker en deze koop ik deze opnieuw. Geeft je haar echt een boost en maakt het mega zacht. Deze had ik mee op mijn korte vakantie deze maand.

Dit was het alweer! Bye!

Dit vind je waarschijnlijk ook leuk:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx