vrijdag 1 augustus 2014

Wordpress

Ik ga officieel over naar Wordpress. Zo. Dat is eruit. De beslissing heeft een tijdje geduurd en was op een bepaalde manier lastig. Gewoon omdat ik begonnen ben met Blogger en dat nu eindigt. Je hebt zojuist mijn laatste blogpost op Blogger kunnen zien.

Mijn Blogspotsite blijft wel bestaan hoor! Er komen alleen geen nieuwe updates op. Dat kost me teveel moeite en is ook niet nodig. Vanaf nu kun je Wordpress lezen (xxbeautybyme.wordpress.com) en dat is genoeg. Ik hoop dat mijn Blogspot volgers mee verkassen naar Wordpress, maar ik zou niet weten waarom niet ;)
Vanaf nu kun je hier dus om de dag een update lezen — op de oneven data. Hope to see you.
Love.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx