vrijdag 22 november 2013

10 dingen die ik graag wil

1. Ik wil graag een hond

Gewoon omdat het zulke lieve beesten zijn!
Instagram Fotos | via Facebook

2. Ik wil graag geld verdienen met mijn blog

Ook al zal dat waarschijnlijk voor altijd een droom blijven.

3. Ik wil graag een eigen make-up lijn ontwerpen

Gewoon omdat dat me supertof lijkt


4. Ik wil graag trouwen

Heel cliché misschien
Marry me♥

















5. Ik wil graag kinderen

I Love Kids!

6. Ik wil naar een arm land in Afrika of Zuid-Amerika

Dat lijkt me zo mooi!
keep smiling

7. Ik wil naar een concert van The Fray

Er zijn veeeeel mensen die deze band niet kennen geloof ik, zonde!

8. Ik wil slagen voor mijn examen in 2014


9. Ik wil geluk en liefde

En dat heb ik nu ook, dat wil ik graag zo houden!
Bæ

10. Ik wil mijn eigen huis ontwerpen


foto's zijn van weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx