maandag 25 november 2013

The Commoner Tag

Ik heb weer een nieuwe tag voor jullie, namelijk The Commoner Tag! Misschien ken je The Princess Tag wel: dit is het tegenovergestelde, namelijk mijn favoriete budget producten. Ik heb deze tag van Elise Joanne, dit is haar site.

Gezicht

Allereerst mijn favoriete foundation, dat is de Catrice All Matt Plus foundation in 010 Light Beige. Volgens mij is 'ie tussen de €6 en €7, lekker betaalbaar dus! \

Dan poeder, dat is, zoals jullie ondertussen waarschijnlijk wel weten, de Essence All About Matt! fixing compact powder. Deze is denk ik ergens tussen de €2 en €3, weet ik niet zeker!

Ogen

Dan de ogen, ik gebruik geen wenkbrauwproducten en weinig oogschaduw, dus ik begin met mascara. Mijn favoriete budget mascara is, zoals jullie ook wel weten, de Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara. Die is ook iets in de €2 geloof ik, en ik vind 'm heel fijn.
Ook mijn favoriete oogpotlood kennen jullie al, dat is de Essence LongLasting eye pencil in 01 Black Fever.

Lippen

Ik heb geen favoriete lipgloss, ik hou daar gewoon niet van, maar wel een favoriete lipstick, het is de Catrice Ultimate Colour lipstick in 190 The Nuder The Better en deze kost €3,99.

Nagels

Mijn budget favoriet op dit moment is de Rimmel 60 Seconds in 315 Ready, Aim, Paint. Dit is een heel mooi rood kleurtje en deze kost €4,99. 

Dat was het! Xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx