zondag 24 november 2013

Mijn Top 5: Films

Ik kijk graag films, dit is mijn top 5!

1. Komt een vrouw bij de dokter

Hier heb ik al wat over verteld in dit artikel. Love it!
Komt Een Vrouw Bij De Dokter

2. The Notebook

Deze film is zó romantisch, waaaaauw *zwijmel zwijmel*
Notebook, The


3. 17 Again

Gewoon een niks betekenende niet diepgaande film hoort er ook bij, toch? Deze vind ik gewoon heel leuk!
17 Again

4. The Lucky One

Deze is ook zo romantisch <3
The Lucky One

5. Alles is Familie

Nóg een Nederlandse film, ik vind deze gewoon heel tof! Carice van Houten speelt erin, en Benja Bruijning, die is superknap, do I need to say more?
Alles Is Familie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx