donderdag 12 december 2013

Blogmas

Dit jaar doe ik aan Blogmas. Dat is dat ik een aantal Christmas-artikelen ga posten.



In blogmas komen de volgende artikelen voor:
17 dec. - Christmas Quotes
19 dec. - Kerstlakken van 2013
22 dec. - Mijn favoriete kerstmuziek
23 dec. - Christmas Tag
24 dec. - Christmas Look
26 dec. - Christmas Nails

Ook is er gisteren al eentje online gekomen.
Het kan zijn dat hier nog wijzigingen in voorkomen, maar waarschijnlijk niet.
Verder doe ik ook een aantal nieuwjaars-artikelen.
Dat zijn deze:
28 dec. - Favorieten van 2013
30 dec. - New Years Eve Tag
31 dec. - Mijn favoriete quotes over het nieuwe jaar

Als jullie nog leuke ideeën hebben, laat ze dan in de comments achter!

Wall | VK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx