vrijdag 13 december 2013

Mijn avondroutine

Ik ga jullie laten zien wat mijn avondroutine inhoud! Dit is wat ik allemaal doe voordat ik ga slapen, dus van mijn gezicht reinigen tot mail kijken. Kijk snel mee!


Eerst kijk ik nog even mijn mail, daarna gaat de laptop uit !
De foto's heb ik allemaal met mijn iPod gemaakt, dat was wat makkelijker, want mijn camera was leeg.

Als de laptop uit is, begin ik met omkleden. 
Tadaa ! Look how cute! Stampertje staat er op trouwens ! Ik doe mijn cosy socks aan en ga verder met het reinigen van mijn gezicht. Ik verwijder mijn oogmake-up met doekjes van Europrofit, zoals jullie weten. 
Omdat ik vandaag waterproof make-up droeg (vanwege de storm) ga ik nog even met een watje met Maybelline by Jade oogmake-up remover over mijn ogen. Dit is de beste reiniger ooit! Hij is niet te koop in Nederland, dus ik doe er sinds augustus al heel zuinig mee en hij is nu halfvol (na 5 maanden, prima toch !).
Dit kwam er nog vanaf! Wow!
Daarna gebruik ik mijn Dr. Van der Hoog reinigingsmelk en daarna de tonic.
Dit verdeel ik over mijn handen en masseer het in in mijn gezicht. Even laten intrekken en dan eraf halen met een wattenschijfje.
Bah! Vervolgens doe ik de tonic op de achterkant en haal dit over mijn gezicht.
Dan spray ik wat rozenwater over mijn gezicht en ga over mijn gezicht met een wattenschijfje.
Bijna op! Nu is het tijd voor verzorging. Mijn huid wordt droger, dus ik doe een klein beetje nachtcreme op. Ik gebruik de  Nivea herstellende nachtcrème.
Ik maak even dit artikel af en ga dan slapen! Welterusten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx