dinsdag 24 december 2013

Kerstlakken!

In deze post laat ik de kerstlakken van Maybelline, Catrice en Rimmel zien. Ik heb van alle drie de merken twee van de lakken meegenomen en vandaag laat ik zien wat ik ervan vind!


Maybelline ColorShow Brocades



Product: Color Show Nail Lacquer
Merk: Maybelline
Collectie: Brocades
Naam: 224 Rosy Rosettes & 220 Knitted Gold
Prijs: €3,99


224 Rosy Rosettes
Ik vind dit lakje echt niet duur voor deze kwaliteit! Mits je een goede topcoat gebruikt, blijft deze lak zeker enkele dagen zitten (een dag of drie, vier). Ook droogt de lak heel snel, iets wat ik een groot pluspunt vind. De lak bestaat uit een rode basis met chunky rozeen goude glitters en kleine groene. Met twee laagjes dekt deze lak voldoende.

220 Knitted Gold
Dit is een van mijn favorieten! Wauw! Een gouden basislak met gouden, roze en groene glitters. Ook deze dekt weer in een tot twee lagen en droogt heel erg snel. Wel gaat 'ie snel op, ik heb 'm twee keer opgehad en hij lijkt nu al halfleeg? Maar goed, over deze ben ik ook erg tevreden! Hij blijft een paar dagen zitten, iets minder goed dan Rosy Rosettes.

Rimmel Space Dust 


Ook uit deze collectie heb ik weer een rode en een gouden lak. Dit zijn textured nail polishes, wat betekent dat ze een structuur bevatten. Let's begin !

Product: Textured Nail Polish
Merk: Rimmel
Collectie: Space Dust
Naam: 004 Luna Love en 003 Aurora
Prijs: €6,99

Deze lakjes zijn wel iets duurder, maar ze zijn hun geld zeker waard. Deze lak bleef met een goede topcoat acht dagen zitten op mijn nagels! Wauw! 

004 Luna Love
Allereerst het rode lakje, dat bij aanbrengen meer roze bleek te zijn. Het kleurtje heeft een blauwe glans en groene, paarse en rode glittertjes. De nagellak geeft een soort liquid sand effect, wat ik heel leuk vind. Sorry voor de onscherpte van de foto rechtsboven, dat komt omdat 'ie zonder flits gemaakt is. Dat geeft het duidelijkst de echte kleur weer. Ik ben heel tevreden over deze lak!

003 Aurora
Wauw, wauw, wauw! Wat is deze lak mega mooi! Het is een kleur tussen goud en zilver in, door de ontelbare hoeveelheid gouden en zilveren glitters. Dit is mijn favoriet tussen al deze lakken, en dit word denk ik de lak die op mijn nagels pronkt tijdens het kerstdiner!

En last but not least:

Catrice Feathers & Pearls Ultimate Nail Lacquers

Hm, wel least, deze lakjes van Catrice hebben me weinig verrast. Behalve deze rode en roze kleur zitten er in de collectie ook nog een metallic zilver, metallic goud en zwarte nagellak met glitters. Omdat ik weet dat ik dat niet vaak ga dragen (ik houd niet van metallic), heb ik dit meegenomen. Maar kom op Catrice, roze in je kerstcollectie? Ook zit er niet zoveel bijzonders aan deze kleurtjes. Meh..

Product: Ultimate Nail Lacquers
Merk: Catrice
Collectie: Feathers & Pearls
Naam: C04 Roaring Red en C03 Charleston's Fame
Prijs: €3,99

C04 Roaring Red
Dit is een klassieke donkerrode kleur. Wel mooi, maar wat saai voor in de laatste collectie van het jaar. Ook viel me op dat beide lakken heel erg dun zijn! Zoals we van Catrice gewend zijn is de droogtijd redelijk en de houdbaarheid ook. Erg enthousiast ben ik niet over deze lak, maar ik vind 'm wel mooi. 

C03 Charleston's Fame
Een fel fuchsiaroze kleurtje dit. Heel leuk en aardig, mooi kleurtje, voor in de zomer. Niet voor in je kerstcollectie. Verder is weer de droogtijd en houdbaarheid redelijk en is dit een saai creamy lakje.

Ik ben teleurgesteld door de lakjes van Catrice, maar de andere vier hebben me heel blij gemaakt. Wel done! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx