dinsdag 24 december 2013

Blogpost 24 december 2012 - Stress, storm en schema's

"O nee, er gingen weer dingen mis, waardoor mijn Blogmas redelijk mislukt is :( "
Dit is wat ik vanochtend dacht toen ik brak, doordat ik niet geslapen had door de stormwinden die rondom mijn huis raasden, opstond. Ik had die dag geen tijd, ik had alles al eerder af willen hebben.

Ik heb voor mijn blog een schema. Hierin staat wat ik wanneer af wil hebben. Ik had voor vandaag ontzettend veel gepland, zodat ik morgen én overmorgen niets hoef te doen. Nu is het 22:19, en raad eens wat ik heb gedaan? Precies, niets...

Daarom besloot ik deze blogpost te maken, als een soort uitleg, verantwoording, tegenover jullie, omdat het zo slecht voelt. Er waren namelijk een aantal redenen voor dat het niet helemaal gelukt is met de artikelen.

Allereerst mijn slapeloze nacht; hierdoor ben ik de hele dag duf geweest. Daarnaast voelde ik me totaal niet lekker, moest ik nog wat laatste aankoopjes doen en wat taken voor mijn bijbaan (kerstfooi, you know). Ik had gepland om vandaag mijn favorieten van 2013 af te maken (waarvoor ik nog de helft van de foto's moet maken, allemaal bijwerken, uploaden, in het artikel plaatsen en publiceren in mijn schema), maar dat heeft niet zo'n haast, dat komt zaterdag pas online. Daarnaast wilde ik mijn haar- en gezichtsproductenstash artikel schrijven, maar dit is er niet van gekomen, dat komt nog. Ook wilde ik nog een kerstlook maken, maar ook dat is niet gelukt.

Ik dacht dus dat ik totaal niet uit zou komen met Blogmas, maar dit bleek best mee te vallen. Dit was namelijk mijn schema:
17 dec. - Christmas Quotes = gelukt
19 dec. - Kerstlakken van 2013 = gelukt, wel iets later
22 dec. - Mijn favoriete kerstmuziek = gelukt
23 dec. - Christmas Tag = gelukt
24 dec. - Christmas Look = gelukt, iets eerder dan gepland
26 dec. - Christmas Nails = de enige die niet gelukt is! 

Dus dat valt hard mee! Eigenlijk ben ik best trots op mezelf, het is voor 90% gelukt! Yay!

Hiermee sluit ik mijn random blogpost af. Ik hoop dat jullie wel een leuke dag hebben gehad. Behalve de stress heb ik trouwens ook nog de schitterende film Voor Ik Doodga gekeken, waarvan ik ook het boek heb. Dit is echt een tranentrekker! 

Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst, veel plezier met wat jullie gaan doen. Love y'all! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx