dinsdag 10 december 2013

Review: Catrice Limited Edition Feathers & Pearls Roaring Lip Color in C03 Josephine's Joy


Catrice heeft haar nieuwe limited edition uitgebracht: een kerstcollectie! De collectie heet Feathers & Pearls en zit vol met rood, glitters en goud. Behalve deze donkerrode lipstick zijn er nog twee lipsticks, een paarse, die roze is als je 'm swatcht, en een helderrode. Ben je benieuwd naar deze, lees dan snel verder!



Christmas waves a magic wand over this world, and behold, everything is softer and more beautiful.  ~Norman Vincent Peale
Product: Roaring Lip Color
Merk: Catrice
Collectie: Feathers & Pearls
Naam: C03 Josephine's Joy
Prijs: €3,99

Deze lipstick is heel mooi donkerrood, maar meer richting de roodroze-kant als je 'm swatcht, dat vond ik wel jammer. Wel blijft deze lipstick erg goed zitten, een maaltijd overleeft 'ie wel! Over het algemeen ben ik erg tevreden over de lipstick, ook al had ik het mooier gevonden als de kleur echt donkerrood was geweest. Van de drie lipsticks in de kerstcollectie komt de kleur trouwens totaal niet overeen met de kleur van de achterkant van de huls! De paarse kleur bijvoorbeeld is roze als je 'm swatcht. De andere rode kleur, helderrood, maar volgens de achterkant van de huls oranje! Jammer, Catrice!
Er komen nog reviews van twee lakjes uit de collectie, in mijn mega-kerstlakken review die deze of volgende week online komt.

Dit zijn de swatches, links met flits, daarnaast in daglicht, swatch op mijn arm met flits, in daglicht en nog een keer op mijn lippen in daglicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx