dinsdag 3 december 2013

Mijn favoriete tv-programma's van dit moment - december 2012

Ik kijk niet zo heel veel programma's op tv, maar dit zijn degene die ik wel kijk op dit moment, die dus nu bezig zijn. Ik heb wel meer favorieten maar die komen een andere keer!

Goede Tijden, Slechte Tijden

Ik kijk dit al jaren, ook al vind ik het niet altijd even leuk. Ik vind sommige verhaallijnen langdradig en saai, maar toch volg ik het altijd. 
Elke werkdag om 20:00 op RTL4.

Expeditie Robinson

Ik denk dat heel Nederland dit wel leuk vindt.
Elke donderdag om 20:30 op RTL5

Everybody Loves Joey

Het gaat helemaal nergens over, maar ook dat is soms wel leuk!
Elke maandag om 20:30 op RTL5

So You Think You Can Dance

Oké, dit is afgelopen, maar ik vind dit zó leuk elk jaar weer!
Elke zondag om 20:00 op RTL4

Verliefd op Ibiza - de serie

Ik ben hier een klein beetje verslaafd aan...
Elke zaterdag om 20:00 op SBS6

Dit was het alweer! Xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx