woensdag 4 december 2013

Opgemaakt november 2013

Ik heb deze maand weer een aantal producten opgemaakt. Deze keer zitten er niet echt producten bij waarvan ik denk: 'hè jammer dat hij op is', het zijn basic producten en allemaal budget, geen bodyproducten deze keer, ook niet bijzonder veel en deze keer gooi ik ook een product weg. Kijk snel verder!

Haarproducten


Andrélon Verrassend Volume Lift Up Mousse

Deze gooi ik weg. Hij zit nog halfvol maar ik vind 'm echt verschrikkelijk. Ik gebruik nu de mousse uit de Pink Collection en die is zo veel fijner! 
Deze mousse is al heel oud (ik weet niet of ze hem nog verkopen?) en maakt mijn haar ontzettend zwaar, wat hij niet zou moeten doen, aangezien hij volume belooft, en vet, ook hier zit ik niet op te wachten. Deze gaat met een grote boog de prullenbak in dus!

Andrélon Zomer Blond Shampoo

Gewoon een basic shampoo is dit. De belofte is dat het het haar oplicht, maar dat doet 'ie zeker niet. M'n haar werd er wel ontzettend zacht van, een prima shampoo, maar ik koop hem voorlopig niet meer opnieuw.

Andrélon Zomer Blond Conditioner

Heel toevallig, deze gingen tegelijk op. Nogmaals, deze lijn doet niets bijzonders voor je haar, maakt het wel megazacht en dat voor een klein prijsje! Ik vind de producten apart van elkaar niet zo fijn en koop deze dus voorlopig ook niet opnieuw.
Dit is geen reclame voor Andrélon trouwens, haha, ik zie dat ik alleen maar Andrélon producten heb!

Reinigingsdoekjes


Eén pakje reinigingsdoekjes deze keer, mijn nieuwe favorieten: de EuroProfit Essential Face facial cleansing wipes. Ik heb nog twee van deze pakken op voorraad liggen en ze zijn echt top! Ook kosten ze maar €0,60, ik had zeker niet verwacht dat doekjes die zo weinig kosten, zo fantastisch zouden zijn! En ze ruiken ook nog eens superlekker. In deze doekjes zitten helaas wel sulfaten, parabenen, parfum en alcohol, maar ik gebruik ze alleen op mijn ogen en vind ze geweldig! 

Verzorgingsproducten


Ook hiervan eentje, wel een bijzondere, zoiets maak ik nooit op. Het is de Dove Essential Nourishment voedende handcrème. Ik heb geen last van droge handen, ik heb juist hele zachte handen zonder er iets voor te gebruiken, maar ik vind het wel lekker om soms een handcrème te gebruiken. Deze kleine tube is twaalf maanden houdbaar en ik heb er geloof ik twee jaar mee gedaan. Hij begon een beetje raar te ruiken, dus heb ik 'm maar snel opgemaakt en ook weer opnieuw gekocht! 

Maskers


Ook hiervan eentje, weer van Dr. Van der Hoog. Deze keer het Healing Honey Peel Off Masker. Ik vond deze wel oké. Het van mijn huid aftrekken deed een beetje pijn en mijn huid werd er rood van. Ook heb ik niet veel gemerkt van de beloften 'poriënverfijnend en reinigend', het was meer een simpel maskertje. Deze koop ik niet opnieuw. 

Make-up

Weer heb ik een mascara opgemaakt, de welbekende Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara. Hier hoef ik niets over te zeggen denk ik, haha. De dop kon niet meer helemaal dicht dus doe ik 'm weg, ik heb al een nieuwe. Het tweede product is ook al bekend bij jullie, namelijk de Essence Stay All Day 16H concealer in 010 Natural Beige. Ook deze heb ik (natuurlijk) opnieuw gekocht!

Overig

Hema Face Duo cotton wool pads
Hiervan heb ik drie pakjes opgemaakt, eentje met 80 kleine wattenschijfjes en twee met 40 grote wattenschijfjes. Dit zijn mijn favorieten, ze hebben een kant met reliëf en een kant zonder en dat werkt voor mij heel fijn! Van de kleine heb ik nog een pak in huis en van de grote nog drie!

Kleenex Tissues

Yay, I love these! Deze tissues zijn superzacht, echt top. Ik kocht deze in een dubbel-pak dus ik heb er nog eentje, helemaal mooi! 

Dit waren mijn opgemaakte producten, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx