zondag 8 december 2013

Mijn favoriete zangers - december 2013

Ik wissel veel af met muziek maar ik heb toch een aantal favoriete zangers. Het zijn misschien niet de meest standaard artiesten, maar ik hou dan ook niet van de meest standaard muziek. Dit zijn mijn favorieten!

Kelly Clarkson

Ik vind Kelly Clarkson echt super! Haar nummers zijn zo mooi! 
Kelly zingt vanaf 2002, toen won ze American Idol namelijk. Ze zingt popmuziek en Because Of You is mijn favoriete nummer van haar!

Birdy

Ik heb echt respect voor Birdy, ze is zo jong, maar zingt zo goed! 
Birdy is een klein beetje Nederlands (!!!), ze is namelijk van Nederlands/Belgisch/Britse afkomst en woont in de UK. Ze speelt piano en zingt supermooi. Mijn favoriete nummers van haar zijn haar eerste nummer, een cover van een heel mooi nummer van Bon Iver, Skinny Love, People Help The People en Wings.

Billy Joel

Dit is dus zo'n alternatieve artiest die ik echt fan-tas-tisch vind! In de tweede klas zong ik zijn nummer 'Uptown Girl', toen we op school moesten zingen, maar stiekem vind ik zijn nummer 'Piano Man' toch wel het leukst. Helaas zingt hij sinds 1993 niet meer, maar oké, hij is dan ook al 64 jaar oud.

Avril Lavigne

Dit is wel mijn alltime favorite singer. Ik vind (bijna) al haar nummer zo mooi! Ik vind het heel moeilijk om een favoriet te kiezen. Ik vind Keep Holding On, Nobody's Home, Innocence, When You're Gone en nog wel meer zo mooi! Uit deze kies ik dan toch Innocence als favoriet, maar het is moeilijk!

Marco Borsato

Even een oude vertrouwde Hollander tussendoor! Ik hou niet van Nederlandse muziek, maar ik vind een aantal nummer van Marco toch wel tof. Ik vind 'Dromen Zijn Bedrog' in de versie met Ali B en Yes-R heeeel erg gaaf en Margherita, Waarom en Wat Is Mijn Hart supermooi. Ik zet hieronder twee nummer, omdat ik niet kan kiezen tussen die twee.

Maria Mena

Maria heeft zo'n aparte stem en die vind ik heel mooi. Mijn favoriete nummer is 'All This Time', maar 'Just Hold Me' komt ook dicht in de buurt. Ik vind aparte stemmen gewoon heel erg mooi!

Dit waren mijn favorieten! Wat zijn die van jou?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx