maandag 9 december 2013

The Sweater Weather Tag !

Vandaag doe ik de Sweater Weather Tag voor jullie. Ik heb deze van Manon van todaysbeauty.nl.
Alle foto's zijn van weheartit.com



Favoriete geurkaars tijdens de herfst?

Dat is een roze van de Primark zonder naam. Hij ruikt superlekker zoet! Ik houd niet zo van vanille- en kaneelgeuren, zoals in de winter 'hoort', dus vandaar dat ik deze zoete kies!
Candles

Koffie, thee of warme chocolademelk?

Ik lust geen koffie en alleen rooibosthee met suiker. Warme chocolademelk vind ik wel heel erg lekker, dus de keuze is snel gemaakt! 
J'adore Fashion ~'s Photos | via Facebook

Wat is de beste herinnering die je hebt aan de herfst?

Vroeger ging ik in de herfst met mijn regenjas en laarzen aan in de plassen stampen, heerlijk. De laatste jaren doet herfst in Nederland me alleen maar denken aan sneeuw, storm en regen. Ook hebben we op een dag alle vier de seizoenen door elkaar, zoals vandaag: sneeuw, regen, hagel en zon! Bah...

Burgundy lippen of winged liner?

Ik doe geen van beiden echt vaak, eigenlijk. Toch vind ik winged liner wel mooier staan bij anderen en ook iets draagbaarder voor elke dag!
This is just so true!

Favoriete herfstparfum?

Rebelle by Rihanna. Dat is zo'n warme geur. Hij ruikt sterk naar vanille, waar ik normaal niet echt van houd, maar hierin kan ik er op een of andere manier wel tegen. Ik moet er niet teveel van opdoen, dan krijg ik hoofdpijn.

Favoriete herfstmaaltijd?

Hmm... ik heb niet een speciale maaltijd die ik lekker vind in de herfst. Wel een vrucht, namelijk de Lychee-vrucht. Dit is een zachte, zoete vrucht met een harde stekelige schil, voor als je het niet kent. Heer-lijk !
(33) Tumblr

Hoeden of sjaals?

Sjaals, ik houd niet van hoeden. Het liefst heb ik een dikke infinity-sjaal. Heerlijk warm!

Meest gedragen sweater?

Dat is er een van de H&M, deze:

Favoriete herfstnagellak?

Dat zijn sowieso de Maybelline Brocades! Review volgt very soon! 

Skinny jeans of leggings?

Skinny jeans! Leggings zijn gewoon niet zo draagbaar, bovendien vind ik skinny jeans superlekker zitten. Jup, de keuze is snel gemaakt.

You have to love Mary | via Tumblr

Laarzen of uggs?

Met mijn moeilijke voeten kan ik niet op uggs lopen, dus dat worden laarzen. Ik vind uggs ook heel lelijk trouwens..

1080.jpg (977×650)

Dit waren mijn antwoorden op de vragen! Xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx