dinsdag 17 december 2013

My Firsts Tag

Sorry dat er gisteren geen artikel online kwam. Dit kwam door drukte op school. Om dit te compenseren komen er vandaag twee artikelen online.
Alle foto's zijn van Weheartit.com
Untitled | via Tumblr
Vandaag doe ik de Firsts Tag. Dit is echt iets anders dan de first things tag, haha. Mocht je soms denken van niet! In de Firsts Tag gaat het over andere onderwerpen en zijn er andere vragen. Let's start!

Wat was je eerste tweet?

Die heb ik even opgezocht! Dat kan via je instellingen op twitter.com.


Dit was 'm op mijn Site-account. Op mijn persoonlijke account was het even zoeken, maar dit is 'm:
Indrukwekkend right. Wauw. Mijn tweede tweet was trouwens: "kleine mensen zijn cool. kijk maar naar @VanVelzenMusic". Om te huilen, hahaha.

Wat was je eerste YouTube video?

Ik maak geen video's! Dat wil ik voorlopig ook nog niet doen.

Eerste persoon waar je je op abonneerde op YouTube?

Dat weet ik niet zeker! Ik denk Michelle Phan of Teske. En daarna ging het heel snel, nu heb ik heel veel abonnementen!
Michelle phan

Je eerste Facebook profiel foto?

Weet ik niet meer! Het was vast heel beschamend..
'

Praat je nog steeds met je eerste liefde?

Nope

Wat was je eerste alcoholische drank?

Ik denk Smirnoff. Badgirl ben ik hè! Of Jillz. Of champagne met oud en nieuw. Euuuh, not sure...
Lovly

Wat was je eerste baan?

Een krantenwijk. Jeeeej. Dat heb ik nog geen jaar gedaan.

Wat was je eerste auto?

Dat wordt een Mini, hoooop ik. Maar wie droomt daar nou niet van. Maar de komende twee jaar moet ik nog lekker blijven fietsen.
Mini <3

Wie was de eerste persoon die je vandaag een berichtje stuurde?

Probably my boyfriend !

Aan wie dacht je het eerst vanochtend?

Probably my boyfriend again ;/
Love

"Who was your first grade teacher?"

Ik weet niet precies wat ze bedoelen, klas 1 of groep 1? 
In groep 1 was het juf Lydia, in klas 1 mevrouw Lammers. Die laatste was nou niet echt om naar huis te schrijven. Maar dat geeft niet, het was maar een jaartje!

Waarheen ging je voor het eerst met het vliegtuig?

Ik heb nog nooit met het vliegtuig gereisd! Maar ik wil heel graag naar Canada of New York; dat wordt het eerste.

Wie was je eerste beste vriendin en praten jullie nog steeds? 

Caroline heet ze, en we praten soms nog. Niet vaak meer, want ze is best een eindje weg verhuisd, zo jammer ! :(

Waar was je eerste slaapfeestje?

Bij mijn beste vriendinnetje Stephanie, maar ik wilde halverwege de nacht naar huis toe ;$
Can't wait

Wat was het eerste dat je deed vanochtend?

Ik deed mijn wekker uit !

Het eerste 'verre' land waar je heen ging?

Duitsland, oef. Daarna nog een keer Duitsland, toen België, weer Duitsland, Engeland, weer Duitsland. Ja, dat Duitsland heeft aantrekkingskracht!

Wanneer was je eerste kus?

Mijn eerste kus was 2 jaar geleden, toen ik veertien was. Mijn eerste zoen was 1½ jaar geleden, een halfjaartje later, maar met dezelfde persoon. 

Esos besos robados


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx