zondag 15 december 2013

Mijn favoriete kledingwinkels

Ik koop niet vaak kleding, omdat ik dat gewoon erg lastig vind. Als ik het koop, is het meestal wel bij een aantal favoriete winkels. Ik heb mijn kledingkast eens bekeken en zo uitgezocht van welke winkel ik de meeste kledingstukken heb!



Ik heb erg veel kleding, omdat ik alles bewaar. Deze telling is niet helemaal compleet, omdat er een deel in de was zit. Toch denk ik dat hij goed genoeg is, haha.
Hier de winkels op een rijtje, met daarbij hoeveel kledingstukken ik ervan heb. Ik heb sokken etc. niet meegeteld trouwens!

Primark

Ik ben pas twee keer bij de Primark geweest, maar heb er wel flink ingeslagen die keren! Ik heb van de Primark:
Twee tanktops, drie shirtjes, een hemdje, twee shortjes, een sportbroek, vier truien, twee 3/4 mouwen shirtjes, een rokje, twee blousjes en een vest. In totaal dus negentien kledingstukken!
Primark 🌹

H&M

Ik denk dat ik van de H&M het meeste heb, maar dat zullen we zien!
Ik heb:
Vijf broeken, vier shirtjes, een hemdje, drie sport-dingen, twee truien en twee 3/4 mouwen shirtjes, een spijkerblouse, twee shortjes, twee vesten, twee jasjes, twee rokjes, een playsuit en twee jurkjes en een blousje. 
In totaal 30 kledingstukken! Wow!

C&A

Bij C&A zie ik soms heel veel en soms gewoon niks. Ik heb ook niet zo heel veel kledingstukken van ze geloof ik: drie 3/4 mouwen shirtjes en een jurkje. Slechts vier dingen dus!

Pieces, Vila, Zara, Coolcat, Tally Weijl, V&D, Hema, enz.

De overige winkels dan. Van de Pieces heb ik een tregging, een shirt en een hemdje.
Van de Vila heb ik een hele mooie jurk. Van de Zara heb ik een 3/4 mouwen shirtje. Van de Coolcat heb ik twee jurkjes. Van de Tally Weijl heb ik een jegging. Van de New Yorker heb ik een trui. Van de V&D heb ik een tregging en een broek. Van de Hema heb ik een vest en een jurkje. Van de Bristol heb ik twee joggingbroeken en twee vestjes. 
In totaal heb ik van de overigen 17 kledingstukken.
Untitled
H&M is voor mij dus duidelijk de winnaar! I love it! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx