maandag 30 december 2013

Reflection 2013 Tag!

Nog twee dagen, dan is 2013 voorbij! Deze tag is een soort terugblik over 2013, naar de beste dingen die in dat jaar gebeurden. Ik heb deze tag van Heart Of Simple.
Kijk snel verder als je benieuwd bent!

Wat was het beste dat gebeurde dit jaar?

Ik kreeg in dit jaar een relatie met mijn lieve vriendje! Ik denk dat dat het beste is dat in mijn leven gebeurde tot nu toe! 
Cute couples

Wat was het meest uitdagende dat dit jaar gebeurde?

Dingen die uitdagend waren, waren toch wel de deadlines voor school, waardoor ik soms niet kon bloggen. Ik moest toetsen goed doen, wat gelukkig wel gelukt is.

Wat was een onverwacht geluksmoment dit jaar?

Ik kreeg er een nichtje bij, ik kreeg een relatie, ik leerde lieve nieuwe mensen kennen!
Facebook

Wat was een onverwacht obstakel?

Deadlines deadlines deadlines. Ook veel ziek zijn en samen moeten werken met verschrikkelijke personen is niet heel erg tof.

Noem drie woorden die 2013 beschrijven.

Euh... ik vond het jaar sowieso fantastisch, maar ook moeilijk en het ging snel!

Wat was het beste boek dat je dit jaar las?

Voor ik doodga van Jenny Downham, ook de film is heel 'leuk'.
jeremyirvine  | via Tumblr

Met wie waren je meest waardevolle connecties?

Mijn vriend, mijn beste vriendinnen, mijn familie.
👭

Wat was je grootste persoonlijke verandering in dit jaar?

Ik denk dat ik meer volwassen ben. Ik denk minder aan mezelf, meer aan anderen, wil geven in plaats van nemen, ik ben heel blij met die verandering. 

Wat was je grootste tijdverspilling dit jaar?

Het proberen in stand te houden van onmogelijke relaties met bijvoorbeeld vriendinnen of vrienden. Dat heeft gewoon geen zin en sloopt je ook nog eens van binnen.
Dont!

Wat was het beste waar je je tijd aan hebt besteedt dit jaar?

Ik heb me erg met school bezig gehouden en doe heel hard mijn best, voor het eerst in mijn leven ben ik ontzettend ijverig. 

Wat was het grootste wat je leerde dit jaar?

Doe geen moeite voor mensen als ze dat ook niet voor jou doen. Het is zonde van je tijd. En open je ogen voor nieuwe relaties met mensen, die veel waardevoller zijn dat de relaties die aan een zijden draadje hangen. Ook is een leerpunt: geef meer dan je neemt, daar word je zo blij van!

Marry Christmass and New Year

Happy New Year ! Foto's van weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx