zondag 29 december 2013

Mijn favoriete winkels

Ik ga heel graag een stad in als Utrecht. Ik woon er niet zo ver vandaan, een half uur met de trein, en ik vind het erg leuk om daar te winkelen. Behalve daar, winkel ik ook graag in het grote centrum van mijn eigen woonplaats. Behalve kleding, shop ik natuurlijk ook nog andere dingen. Klik verder voor mijn favoriete winkels!
Buy everything you like



Allereerst, natuurlijk, de Kruidvat!

Ik koop hier (bijna) al mijn beautyspullen en ook een groot deel van mijn verzorgingsstash komt hier vandaan. Bij winkels als Trekpleister en Etos kom ik niet zo vaak, maar, vooral de Etos, vind ik wel leuk.

Daarnaast kom ik graag bij The Body Shop.

Ik koop hier bijna nooit wat, omdat ik ze wat overprized vind, maar ik vind het wel een leuke, gezellige winkel. Deze hebben we niet in mijn eigen woonplaats, maar daarvoor moet ik naar Utrecht.
Gifts

Dat geldt ook voor Lush.

Ik heb nog nooit wat bij Lush gekocht, maar dat komt binnenkort zeker. Het ruikt allemaal zo lekker daar!
💅

Dan de Action en Xenos.

Hier koop ik een groot deel van mijn lifestyle artikelen. Deze winkels zijn hiervoor gewoon de goedkoopste en de beste.

Ook de Ikea komt in dit lijstje.

Ik vind deze winkel erg gezellig en vrij budget.

Dat waren mijn favoriete 'overige' winkels. Hope you liked it! Foto's zijn van Weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx