woensdag 1 januari 2014

Blogging January #1 - Nieuwjaarsdag, familiebezoek, slaperig

1 januari 2014, mijn eerste Blogging my month dag, even wennen! Vandaag was de klassieke nieuwjaarsdag, naar familie enzovoort, zoals heel Nederland (bijna) doet! 

Gisteren was trouwens mega leuk! Mijn vriend had heel mooi vuurwerk en het was een erg geslaagde avond. Wel was ik erg moe daarna, dus ik dook om half 2 mijn bed in en sliep tot vanochtend 10 uur. Na rustig wakker te zijn geworden vertrok ik naar mijn familie. 

Na twee familiebezoeken was ik een uurtje thuis en heb ik wat gegeten, om daarna door te kunnen gaan naar de volgende twee! Het was erg gezellig en om 7 uur was ik weer thuis. Ik was zo ontzettend moe dat mijn ogen bijna dichtvielen, daarom besloot ik om gelijk naar mijn kamer te gaan en in mijn bed te gaan liggen. Op dit moment is het 21:00 u. en ik ga zo lekker slapen, na nog een artikel te maken. Heerlijk vroeg!

Ik maak nu nog even het artikel voor morgen af, een kleine sneakpeak:

Face Of The Day

Ik vergat foto's te maken, oeps. Maar vandaag hield ik het simpel: alleen mascara en oogpotlood op mijn ogen. Ik gebruikte:
  • Essence MySkin Moisturizer Peach & Acai Berry in Light
  • Maybelline Dream Fresh BB Cream in Light
  • Catrice All Matt Plus foundation in 010 Light Beige
  • Catrice All Matt Plus compact powder in 010 Transparent
  • Labello Repair & Beauty
  • Essence LongLasting eye pencil in 01 Black Fever
  • Essence I Love Extreme Crazy Volume mascara
  • L'OrĂ©al Volume Million Lashes Extra Black mascara

Outfit Of The Day

Ik droeg een bruin gestreept Primark Shirt, mijn licht-denim skinny jeans van H&M, sokken van de Primark, en bruine cowboy enkellaarsjes van de H&M.

Sleep well girls!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx