donderdag 2 januari 2014

Opgemaakte producten december 2013

In december van vorig jaar (zo leuk om te zeggen) heb ik weer wat producten opgemaakt en die wil ik vandaag laten zien! Kijk snel verder als je benieuwd bent!

Douchegels

Wauw, voor het eerst een douchegel in een opgemaakt artikel!
Nivea Water Lily & Oil douchegel
Deze vond ik heel fijn, én ik kreeg er geen allergische reactie op! Hij ruikt erg fris, helaas zitten er wel SLES, parfum, alcohol en parabenen in, dus ik zou deze niet opnieuw kopen. En ik vond de substantie een beetje aan de dunne kant.

Haarproducten

Kruidvat Hair Repair Silk intensief masker
Deze zag je al bij mijn favorieten: hij is zó fijn! Hij maakt mijn haar heel zacht, werkt goed en kost maar €0,99!

Guhl Prachtig Lang shampoo en conditioner samples
Niet zoveel bijzonders, maakt mijn haar zacht, maar dat is het dan ook. Ik zou deze shampoo en conditioner niet kopen. 

Reinigingsdoekjes

EuroProfit Essential Face facial cleansing wipes
Hier heb ik deze maand zelfs twee pakjes van opgemaakt, hier heb ik al heel veel over gezegd, ik vind ze fantastisch en ze kosten maar €0,60!

Verzorgingsproducten

L'Oréal Nutri Soft 24H body moisturiser sample
Deze vond ik echt niet fijn en ik weet niet of hij te koop is, maar ik zou 'm nooit kopen!

Dove Maximum Protection anti-transpirant in Original Clean
De geur vind ik verschrikkelijk, maar het product heel fijn. Op dit moment heb ik geen back-up (in een andere geur ;) ) in huis, maar ik mis 'm wel. Volgens mij is dit de allerbeste deodorant (anti-transpirant) die er is!

Maskers

Dr. Van der Hoog Funny Figs
Dit masker vond ik gewoon, basic. Maakte mijn huid wel lekker zacht!

Dr. Van der Hoog Crazy Cranberry
En deze vond ik net iets fijner: hij rook zo lekker! Hij werkt gewoon prima!

Reinigingsproducten

Dr. Van Der Hoog Purity Reinigingsmilk en Reinigingslotion
Je ziet dat de lotion niet helemaal op is: ik vind deze producten niet fijn meer, ze irriteren mijn huid als een malle, vooral de lotion, de milk is wel helemaal op. 

Clinique Liquid Facial Soap - Mild, Clarifying Lotion en Dramatically Different Moisturizing Lotion samples
Ik vond deze superfijn, jammer dat Clinique zo duur is! Van stap 1 had ik ook nog een andere sample, namelijk deze:
En ik vind deze producten stuk voor stuk top!

Make-up

Max Factor Clump Defy mascara
Iedereen is erg enthousiast over deze mascara, maar voor mijn werkte hij na enkele keren gebruiken al niet zo goed meer, en nu is hij een beetje uitgedroogd en ik gebruik 'm nooit meer. Jammer!

Essence All About Matt! fixing compact powder
Deze vind ik niet meer fijn. Hij viel op de grond, het poeder brak, het doosje brak, de pan is al flink geraakt en ik ben er klaar mee, ik gebruik liever die van Catrice. 

Overig

Kruidvat Scheergel Sensitive aloë vera
Dit is een mini en ik vond 'm prima, goed genoeg :). Niets bijzonders, dus er valt niet veel over te zeggen!

Kleenex Tissues
Samen met het volgende product iets wat ik altijd opmaak en altijd blijf kopen. Ook al gebruik ik nu even de tissues van Tempo. 

Hema Face Duo duo cotton wool pads
Simply Wonderful!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx