maandag 6 januari 2014

De 'gewoon niet' tag

Vandaag doe ik de 'Gewoon niet' TAG. Deze heb ik van Lotte en ik vind 'm heel leuk en grappig. Ik heb zomenteen een aantal categorieën waarin ik dingen opnoem die voor mij 'gewoon niet' kunnen! Ik hoop dat je het leuk vindt!



Muziek

'Gewoon niet' qua muziek is voor mij techno en house. En vioolmuziek, telt dat ook mee? Daar krijg ik de rillingen van, maar niet positief!
Dit doet gewoon pijn, iemand anders die daar ook last van heeft?

Eten

Wat is echt heel erg vies vind zijn boerenkool, hete bliksem, alle stamppotten die je je kan bedenken en vis (op vissticks en pangafilet na). Ook vind ik rood vlees erg vies (zoals biefstuk). 

Zoetigheid

Hmm... ik houd echt niet van té zoete dingen, zoals de manier waarop kleine kinderen aanmaaklimonade het lekkerst vinden (¾ limonade, ¼ water) en dat soort dingen. Ook houd ik niet van kokos en vanille qua smaak.

Kleding

Té korte rokjes, té korte broekjes waarbij je iemands billen ziet, en boyfriend jeans, dat vind ik gewoon niet leuk!

Geuren

Kokos! Bah bah bah. En vanille, dat is me te zoet. Ik ga bijna over mijn nek als ik iets heb met kokosgeur. Iewl.

Seizoen

De herfst en de winter: zo somber!

YouTube

Ik heb wel een youtube kanaal, maar ik doe er niets mee. Van andere mensen vind ik het 'gewoon niet' kunnen als ze té overdreven gaan doen of té erg gaan zeuren op YouTube!

McDonald's

Ik lust geen burgers, behalve hamburger en McChicken! En dat vind ik ook helemaal niet erg, mijn standaard menu bij de McDonald's is een medium McChicken menu met een cola light ! Jummie!

Personen

Arrogante mensen, verwende mensen, schijnheilige mensen, nee, daar kan ik heel slecht tegen!

Bekende personen

Ik weet dat sommigen van jullie dit niet leuk gaan vinden, maar Miley Cyrus. Haar attitude is gewoon irritant, terwijl ze 'vroeger' zo leuk was! Ook ben ik geen fan van Henny Huisman en Driel Roelvink!

Party

Mensen die aan de drugs of alcohol (veel alcohol) gaan omdat ze dat stoer vinden. Bleh. En met schuren met random mensen heb ik ook he-le-maal niks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx