zondag 5 januari 2014

Mijn favoriete bn'ers

Vandaag laat ik zien wat mijn favoriete BN'ers zijn, qua gedrag en gewoon, wat ze doen! Dit heb ik ingedeeld in categorieën, daardoor is dit artikel wat langer geworden dan gepland. Wat zijn die van jou? 

Zangers - man

Mijn favoriete Nederlandse zanger is toch wel Roel van Velzen. Ik vind zijn karakter heel fijn, hij is vrolijk, humoristisch en vol met zelfspot. Ook als jurylid vond ik hem één van de leukere. Zijn muziek vind ik ook echt fantastisch, vooral When Summer Ends en Sing Sing Sing vind ik top. Ik heb hem één keer live horen optreden, op de Rijnweek 2013 in Rhenen.

Ik denk dat de man met de mooiste stem in Nederland óf Xander de Buisonjé, óf Charly Luske, óf Jamai Loman is. De eerste twee liggen voor mij erg dicht bij elkaar, maar dan kies ik toch voor degene die ik al het langste prachtig vind zingen: Xander.

Mijn top 3
1. VanVelzen
2. Xander de Buisonjé
3. Charly Luske

Zangers - vrouw

Nederlandse zangeressen, ik ben er geen fan van. Ik hou niet van de muziek van Anouk, maar ook niet van die van Ilse DeLange. Ik vind het allemaal een beetje mwah. Dit zijn degene die ik wel weer goed vind:

Mijn favoriet is Glennis Grace, omdat ze leuk en lief is, en omdat ze een mega stembereik heeft en heel heel mooi kan zingen!

Qua beste stem is mijn favoriet ook Glennis, maar ook zeker Laura Jansen. Jeetje, wat kan zij prachtig zingen! 

Een meisje met wat mij betreft ook nog eens het mooiste liedje ever: Maaike Ouboter. Ze kreeg tweederde van de jury in tranen, en dan moet je toch wat goed doen! 

Mijn top 3
1. Glennis Grace
2. Maaike Ouboter
3. Laura Jansen

DJ's

Aangezien alle goede DJ's uit Nederland komen en ook nog eens veel uit mijn woonplaats, is de keuze snel gemaakt. Mijn favoriet is Afrojack, met dit nummer:

Dan is er nog Wildstylez, die ik echt fantastisch vind! Ik heb hem zien draaien, samen met Headhunterz.

Ook een Nederlandse DJ die ik erg goed vind: Armin van Buuren!

Mijn top 3
1. Afrojack
2. Armin van Buuren
3. Wildstylez

Presentators, presentatrices, juryleden

Een jurylid wat ik erg tof vind is Jan Kooijman. Hij is én knap, én hij heeft humor en is een leuk jurylid. Thumbs up! Ook Dan Karaty vind ik erg tof en Chantal Janzen kan ook niet ontbreken in deze rij. 
Jeroen van Koningsbrugge en Ruben Nikolai vind ik de grappigste Nederlanders ever. Ook Bert Visscher vind ik erg grappig, vooral zijn video Bloemschikken.
Olcay Gulsen vind ik de meest fantastische vrouw op aarde, ze is een zakenvrouw, ze heeft een fijn karakter en ze heeft een grote carrière.

Verder vind ik Art Rooijakkers een fijne presentator en ik vond Jan Pieter Haegens nog beter. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx