vrijdag 3 januari 2014

Haarproductenstash

Vandaag laat ik jullie mijn haarproductenstash zien, die bestaat uit shampoos, conditioners, maskers enzovoort. Het is niet veel, maar ik hoop dat jullie het leuk vinden!


Allereerst:

Shampoo!

Ik heb (maar) twee shampoos: links de Guhl Colorshine Blond Shampoo met champagne-bes. Dit vind ik niet zo heel veel bijzonders: hij doet niks voor mijn haar. Rechts de Andrélon Haar&Hoofdhuid Repair shampoo: dit is mijn favoriet. Hij ruikt heel lekker, is heel dik en romig en werkt goed!
Je koop deze beiden bij de drogisterijen, zoals Kruidvat en Trekpleister. De Guhl shampoo kost ongeveer 6 euro en die van Andrélon rond de 3, 4 euro geloof ik.

Conditioners

Ook hiervan heb ik er twee, links degene die bij de shampoo van Guhl past: de Guhl Colorshine Blond Crème-Conditioner met champagne-bes. Deze maakt mijn haar totaal niet zacht, wat normale conditioners wel doen... zo jammer! Deze koop je voor om en nabij de 6 euro bij Kruidvat.
Rechts een nieuwe, de Herbal Essences Beautiful Ends Beschermende Conditioner. Deze ruikt in ieder geval al heel lekker, ik heb 'm nog nooit gebruikt, maar ik verwacht er geen wonderen van, want hij was heel goedkoop. Deze koop je bij Kruidvat en sommige Actions en hij kost tussen de 2 en 3 euro bij Kruidvat en tussen de 1 en 2 euro bij de Action.

Maskers

Ook hiervan heb ik twee soorten. Als eerst het Andrélon Iedere Dag 1 Minuut Masker Oil & Care. Deze vind ik heel erg fijn! Hij maakt mijn haar mega zacht. Je koopt 'm bij Kruidvat of een andere drogist voor 3-4 euro. Hetzelfde geldt voor het Kruidvat HairRepair Silk Intensief Masker: het maakt m'n haar superzacht. Hier heb ik er twee van, omdat je er maar een keer mee kan doen. Ze kosten €0,99 bij de Kruidvat natuurlijk.

Droogshampoo

Ik heb drie droogshampoos, waarvan twee mini's. De fullsize onderaan is de Batiste Dry Shampoo in Original. Deze vind ik prima, hij kost 3-4 euro bij drogisterijen. Daarboven ligt een mini van mijn favoriet, de Toni&Guy Cleanse Dry Shampoo. Deze ruikt heerlijk, werkt fantastisch, maar de fullsize kost 12 euro. Jammer! Ik weet niet of je deze mini kan kopen, ik kreeg 'm in de Glossybox. De fullsize kan je kopen bij Etos en Kruidvat.
De allerbovenste kreeg ik ook in de Glossybox. Het is een minidroogshampoo van Batiste in Tropical en hij ruikt naar kokos, wat ik héél vies vind. Deze kost een paar euro bij Kruidvat.

Haarlak

Ik heb maar één haarlak, namelijk deze van Wella, die ik heel fijn vind. Helaas maakt hij mijn haar wel een beetje hard.

Andrélon Pink Collection

Ik heb twee producten van de Pink Collection van Andrélon. Je koopt deze lijn o.a. bij Kruidvat voor €5 per stuk en ik vind deze producten heel fijn! Het zijn de Get The Volume Mousse voor gewichtloos & langdurig volume en de Make It Shine Spray voor pluisvrij & stralende glans. In beide producten zit heat protection, handig!

Overig

Ik heb drie overige producten, namelijk: 
  • Andrélon Oil & Care anti-klit spray voor pluizig en droog haar: heel fijn! Maakt mijn haar heel glad en klitvrij.
  • Syoss Professional Performance Heat Protect Styling Spray: gewoon een basic fijne heatprotection die mijn haar wel wat zwaar maakt.
  • Hegron Hair Serum Gloss Glanz for smooth and shiny hair: een favoriet! Dit serum van de Action werkt bijzonder goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx