donderdag 2 januari 2014

Blogging January #2 - Uitslapen, luiheid, vooruitwerken, WIE IS DE MOL!!!!

Goedenavond! Vandaag was mijn meeste luie dag EVER! Ik sliep tot tien uur, lag in bed tot half drie, begon met aankleden om kwart voor vier en ging toen even het dorp in!


Om tien uur werd ik wakker, maar viel ik ook weer in slaap. Om twee uur werd ik wakker en keek ik GTST terug van gisteren en eergisteren. Om half drie besloot ik te gaan 'ontbijten' en 'lunchen' in één en werkte ik een aantal dagen vooruit (tot dinsdag heb ik nu mijn artikelen af, yay!).
Ik wilde kijken of de nieuwe limited edition van Essence er al was in onze Kruidvat, dus ging even het dorp in!

En die was er! Ook ging ik even naar de Big Bazar! Onderaan dit dagverslag staat een minishoplog!

's Avonds keek ik met een deel van mijn familie Wie Is De Mol, en ik denk tot nu toe dat Daphne het is, haha. Waarom weet ik niet. Ik ben weer benieuwd naar de Vodcast !

En nu is het 22:42 en ga ik slapen. De vraag in mijn Q&A A Day is:
Can people change?
Wat denk jij?

Mini Shoplog


Allereerst kocht ik bij Big Bazar deze Ledlampjes met roosjes, zo leuk! €1,99

Ook kocht ik er 'styling sand', een kilo om precies te zijn. Dit kostte €1,29

Ik kocht bij Big Bazar ook drie 'oude' Dr. Van der Hoog maskers, de perzik, framboos en Dode Zee modder varianten. Deze kostten €0,99 per stuk.

Tot slot kocht ik deze drie prachtige lakjes van L'Oréal. Ze waren in de aanbieding voor €1,89 per stuk! Van links naar rechts zijn het: 506 Exotic Grenade, 402 Rouge Cancan en 406 Burgundy Diva. 

Dan kocht ik nog drie dingen van de nieuwe limited edition van Essence bij de Kruidvat. Ik koop nog wel meer ervan, verwacht ik, maar om te beginnen deze drie dingen.
De Essence Limited Edition Superheroes nail polish remover: deze schijnt perfect te zijn om glitterlak weg te halen! Hij kostte €1,99.

En nog twee lakjes: de Essence Superheroes nail polishes in 04 Super, Man! en 06 The Awesome, €1,99 per stuk.

Face of the day


Vandaag hield ik mijn ooglook naturel. Ik gebruikte een bronzer, die je ook als oogschaduw kan gebruiken en maakte zo deze look. De highlighter uit het bronzing palletje gebruikte ik in mijn binnenste ooghoek en onder de eerste helft van mijn wimperrand. Daarna gebruikte ik twee verschillende bronskleuren, een lichtere voor op mijn ooglid en een iets donkerdere in de arcadeboog.
De producten die ik gebruikte:
  • Catrice BB Allround Foundation in 010 Light Beige
  • Essence Stay All Day 16H concealer in 20 Soft Beige
  • Catrice All Matt Plus shine control powder in 010 Transparent
  • Essence Sun Club allover shimmer in Blondes
  • Jelly PongPong 2-in-1 Eyeliner & Shadow in een grijze kleur
  • Essence LongLasting eye pencil in 01 Black Fever
  • Essence I Love Extreme Crazy Volume mascara
  • L'Oréal Volume Million Lashes Extra Black mascara
  • Catrice Ultimate Colour lipstick in 240 Hey Nude

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx