zaterdag 4 januari 2014

Hoeveel heb jij?

DSC06738
Bron foto

Vandaag doe ik een soort 'Tag' die bedacht is door Elise Joanne. Ik vond hem heel leuk, hij heet: Hoeveel heb jij? en gaat over hoeveel producten ik in bepaalde categorieën heb! Kijk snel verder!

Dit is wat ik heb:

Gezichtsprimer: 1
BB Cream/ Foundation: 5
Concealer: 2
Poeder (los of compact): 1
Blush (vast, los of cream): 0
Bronzer: 3
Highlighter: 1
Oogprimer: 1
Oogpotlood: 4
Eyeliner: 3
Mascara: 6
Losse oogschaduw: 6
Duo’s, Trio’s, Quatro’s (oogschaduw): 2
Oogschaduw paletten: 0
Lippenstift: 6
Lipgloss: 6
LipBalm potloden: 1
Lip Laquer: 2
Lippotlood: 0
Lipverzorging (labello etc): 14
Kwasten: 5
Nagellak: 74


En hoeveel heb jij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx