zaterdag 4 januari 2014

Blogging January #3 - Bowling, lezen, oma - En #4 - Familie

Sorry dat deze blogpost zoveel later online kwam dan verwacht! Gisteren viel ik zomaar in slaap, omdat ik mega moe was!

Gisteren deed ik niet zoveel bijzonders, vandaag ook niet, dus combineer ik de posts van 3 en 4 januari met elkaar!

3 Januari
Ik werd om 10 uur wakker en ging met mijn moeder en zusje naar de markt. Dat vind ik altijd erg gezellig. Daarna at ik een heerlijk puddingbroodje (hoe slecht) en ging ik naar mijn oma toe, waar ik de hele middag geweest ben. 's Avonds zou ik gaan bowlen, dus ik at al om 5 uur en ging daarna met mijn schoonfamilie bowlen. Ik was de een-na-slechtste :)
Daarna las ik nog mijn boek Karakter uit (eindelijk), keek ik 'Ik word moeder', de laatste aflevering (tranen) en ging ik heerlijk slapen!

Face Of The Day

Op mijn gezicht droeg ik de P2 anti-redness primer, met daarover de Essence 16H concealer. Ik poederde het af met de Catrice All Matt Plus compact powder. Op mijn waterlijnen droeg ik het Essence Longlasting Eye Pencil en op mijn ooglid het Jelly PomPom grijze oogpotlood. Ik droeg de Essence en L'Oréal mascara's, zoals altijd.

Outfit Of The Day

Ik droeg een shirt met een roze strik en zwarte streepjes van Tally Weijl (denk ik). Daarbij droeg ik mijn zwarte skinny jeans (van H&M) en bruine cowboy enkellaarsjes (ook van H&M).

4 Januari
Ik werd om 8 uur wakker met het plan gelijk te gaan douchen, maar daar kwam uiteraard niets van terecht. Ik moest om 11:15 richting een familiereünie gaan (een van de twee die ik vandaag had) en wilde van te voren nog douchen, maar om kwart voor tien lag ik nog in mijn bed.
Ik ging om tien uur supersnel douchen en mijn haar föhnen en daarna richting de familie. Daar was ik tot drie uur en om vijf uur gingen we richting de volgende. Onderweg aten we bij de McDonald's (McChicken menu!!!!) en omdat het een uur rijden is en we dus rond middernacht pas thuis zijn sluit ik de blogpost hier af. Ik ben nu met familie, als jullie dit lezen :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx