zaterdag 18 januari 2014

Plannen

Op dit moment is het lastig om m'n posts in te plannen in mijn dagelijkse drukke schema. Daarom heb ik voor mezelf een korte planning gemaakt die moet lukken:




  • Op zondag óf maandag een korte blogpost, dit kan een tag zijn of een dag uit mijn leven o.i.d, dus: niet meer allebei.
  • Op zaterdag een langer artikel, zoals een look
  • Op dinsdag of vrijdag een langer artikel, zoals een review
  • Op woensdag of donderdag een middellang artikel, zoals een shoplog
Het kan natuurlijk ook zomaar gebeuren dat op woensdag en donderdag een artikel online komt, of op dinsdag en vrijdag, maar dan is dat extra: ik probeer minstens vier dagen in de week iets te posten en ik denk zeker dat dit moet lukken!

Ik heb nog een heleboel producten liggen voor reviews, mijn Valentimes looks en dergelijke zitten eraan te komen, enzovoort! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx