maandag 20 januari 2014

Tag: My Perfect Imperfections!

Vandaag doe ik de 'Perfect Imperfections' tag. Hierin noem ik 3 dingen die ik niet mooi vind aan mezelf, maar die wel perfect imperfections zijn en 3 dingen die ik het mooist vind aan mezelf! Let's go!

Allereerst de dingen die ik niet mooi vind aan mezelf!

Blonde wenkbrauwen

Mijn wenkbrauwen zie je nooit, en als ik ze een keer bijteken is het gelijk weer té opvallend. Meh! 
CD

Mijn knieën

Ik heb erg mannelijke knieën, vind ik zelf. Ze zijn lomp en groot en ovaal en niet mooi!

Mijn nagels

Ik heb slappe nagels die keer op keer breken. Nu praat ik over mijn vingernagels, want mijn teennagels zijn juist erg lang en stevig!
Nails

En wat ik wel mooi vind!

Mijn ogen

Ik heb hele heldere blauwe ogen en vind dit echt het allermooiste aan mijzelf
Crazy Dreams - Fotos da Linha do tempo | via Facebook

Mijn kleine handen en voeten

Dat vind ik supervrouwelijk!

Lange en gekrulde wimpers

Wie wil dat nu niet!

Pretty Blonde Girl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx