donderdag 27 februari 2014

Essence All About Nude eyeshadow palette

Essence heeft haar assortiment aangevuld met vier nieuwe oogschaduwpaletjes: de All About ... is er in vier verschillende soorten met compleet andere kleuren. Vandaag review ik de Nude-variant voor jullie. Blijf kijken!

De All About... paletjes zijn er in de varianten: Nude en Candies (in het eerste schap: Nude heeft roze nudekleuren en Candies pastelkleuren) en in het tweede schap Sunrise en Paradise (Sunrise heeft warme bruin-oranje tinten en Sunrise heeft knalkleurtjes). De palettes bevatten zes kleurtjes en kosten €3,59.

De verpakking van het palette is basic: plastic waardoor je de kleuren goed kunt zien en de naam van het palette staat op de bovenkant. Het formaat is compact: handig voor mee op reis!
Het palette bevat vier lichte kleuren en twee iets donkerdere. De kleuren zijn: crèmeachtig met een shimmertje, licht bruinroze, grijs, roze met een shimmer, taupe-bruin en paars.
Op de foto lijken de tweede kleur van de bovenste rij en de eerste van de onderste rij erg op elkaar, op de swatches kun je zien dat dit niet zo is. Er zitten geen matte kleuren in dit palette, wat ik niet zo erg vind, maar het maakt het wel iets minder 'af'.

Links met flits, rechts zonder. Zoals je ziet is de bovenste rij minder gepigmenteerd dan de onderste en blijkt de grijze kleur ineens bruin te zijn. Op het ook zie je de kleur echter nauwelijks. Er zitten twee highlighters in dit palette en persoonlijk vind ik de roze echt heel mooi en bijzonder. De lichtroze kleur op de bovenste rij is minder gepigmenteerd, de paarse en taupe-bruine kleur zijn weer heel goed gepigmenteerd. De oogschaduws zijn aan de korrelige kant, wat kan zorgen voor veel fallout, maar dit kan je simpel weghalen met een grote poederkwast of een waaierkwast.

De kleuren pakken op het oog minder goed uit dan ik hoopte! De grijze kleur die bruin bleek deed ik op het ooglid, de paarse kleur in de arcadeboog n de bruine kleur in de buitenste ooghoek en in de arcadeboog. Ik vind de look erg geslaagd en ben tevreden over het palette ondanks alles!

Verder gebruikte ik:

  • Essence Stay All Day 16h concealer in 10 Natural Beige
  • Catrice All Matt Plus powder in 01 Transparent
  • Essence All About Nude eyeshadow palette
  • Essence Liquid Eyeliner waterproof
  • Essence Longlasting eyepencil in 01 Black Fever
  • Essence I Love Extreme Crazy Volume mascara
  • Rimmel Scandaleyes Lycra Flex mascara


Dit palette koop je voor €3,59 bij de Kruidvat en Trekpleister.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx