zaterdag 1 maart 2014

Opgemaakt in januari en februari 2014

In de maand januari maakte ik niet 'genoeg' op om er een artikel aan te wijden, maar in deze twee eerste maanden van 2014 is dat wel gelukt. Het is aardig veel, maar dat is ook logisch voor twee maanden! Kijk snel verder!

Ik ga het deze keer niet in categorieën verdelen, maar gewoon random iets pakken.
Allereerst een doos tissues van Tempo. Ik heb al eerder gezegd dat ik die van Kleenex het fijnst vind, maar ik wilde een keer wat anders en probeerde deze. Ik vind de tissues van Tempo niet zacht genoeg, ze zijn een beetje 'dik'. Koop ik dus niet opnieuw!

Een van mijn twee pakken 4in1 deep facial cleansing wipes van Primark is al op. Dat komt vooral omdat de laatste 4 uitgedroogd waren: dat gebeurt dus redelijk snel, maar ik had niet veel anders verwacht voor €1,50 per twee, ook al is dat wel duurder dan mijn geliefde EuroProfit doekjes! Ook deze koop ik niet snel opnieuw.

Na de vorige twee 'teleurstellingen' heb ik nu een favoriet product opgemaakt: de Andrèlon Haar&Hoofdhuid Repair shampoo! Ik heb hier al een nieuwe van, hij werkt supergoed!

De Kruidvat Eye Make-up Remover Pads with Oil. Ik vond dat deze supersnel op was: wat bleek? Ik pakte telkens 3-5 pads tegelijk, omdat die dingen zo dun zijn! Daardoor zat er ook teveel olie op (op 4 stuks dus) en kwam het regelmatig (pijnlijk) in mijn ogen. Ik kwam hier pas bij de laatste 4 achter. Voor vakantie o.i.d. zou ik deze zeker opnieuw kopen, ze werken erg prettig!

Niet opgemaakt, maar dit gaat weg: de Nivea Herstellende Nachtcrème. Het ruikt niet meer goed en ik heb het nooit prettig gevonden! Nu gebruik ik met plezier die van de Hema.

Een Lush-product! Dit masker kreeg ik erbij toen ik Aqua Marina kocht (een cleanser). Alhoewel er op een gegeven moment telkens stukjes van mijn gezicht afvielen, vond ik het masker erg prettig. Het heet trouwens het Catastrophy Cosmetic facemask. Het masker maakte mijn gezicht superzacht!

De Essence Studio Nails 3 in 1 remover vond ik niet zo prettig: hij droogde mijn nagels erg uit. Hij is ook niet meer te koop!

Weer een favoriet: de Odorex Satijnzacht deodorant anti-transpirant. Als ik deze gebruik, zweet ik gewoon NIET! Hij laat ook geen witte strepen achter en er zit geen alcohol in, fijn! Ik heb al een nieuwe :)

Ik ben zo blij dat de Nivea Creme Soft Peeling op is! Dit schijnt een douchegel en scrub in 1 te zijn, maar die geur... bah, zo mannelijk! Niet lekker! Ook vind ik de scrub gewoon niet fijn!

Moet ik nog meer zeggen over de Essence I Love Extreme crazy volume mascara? Hij is fantastisch!

Nog een mascara: de L'Oréal Volume Million Lashes Extra Black mascara. Wat is deze fijn zeg! Hij separeert heel goed, geeft lengte en volume, maar die prijs... Als er weer een actie op is koop ik 'm zeker opnieuw!

Moet ik nog iets over de Essence Stay all day long-lasting concealer in 20 Soft Beige zeggen? Ja, behalve dat de kleur te donker is voor mij: ik heb 'm nu weer in een tintje lichter.

Mijn favoriete nagellak, de Rimmel 60 Seconds nagellak in 260 Funtime Fuchsia is helemaal stroperig geworden! Gelukkig heb ik een nieuwe, tijdens de actie dat deze lakjes €4,00 i.p.v. €5,00 waren, gekocht. Deze lak is fantastisch mooi! Zo ziet deze er nu dus uit:
Juk, alsof er allemaal haartjes of draadjes inzitten!

De Hema Face Duo grote en kleine wattenschijfjes zijn weer op! Dit zijn mijn favorieten, ook al gebruik ik nu een variant die dicht in de buurt komt, die van de Primark!

Ik noemde ze al eerder: mijn favoriete reinigingsdoekjes, de EuroProfit Essential Facial Cleansing Wipes zijn weer op! Toch koop ik ze niet opnieuw: ik wil even geen reinigingsdoekjes gebruiken (als de Primark doekjes op zijn dan)

Een masker uit de oude Dr. Van Der Hoog collectie: het frambozenmasker: doet zijn werk prima, is alleen niet meer te koop!

En als laatste nog een favoriet: het Kruidvat Hairrepair Silk masker. Deze maakt mijn haar superzacht en glanzend!

Wat ik opnieuw zou/ga kopen of heb gekocht:

  • Andrélon Haar & Hoofdhuid Repair shampoo 
  • Kruidvat Eye Make-up Remover Pads with oil
  • Lush Catastrophy Cosmetics Facemask
  • Odorex Deodorant Anti-Transpirant
  • Essence I Love Extreme Crazy Volume mascara
  • L'Oréal Volume Million Lashes extra black mascara
  • Essence Stay All Day Concealer
  • Rimmel 60 Seconds 260 Funtime Fuchsia
  • Hema Reinigingsdoekjes
  • Kruidvat Hairrepair Silk masker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx