zondag 2 februari 2014

Review: Catrice Limited Edition Celtica Sheer Lip Color C01 Pinkadoxa

Eindelijk weer een berichtje voor jullie! Deze keer een review van de limited edition van Catrice die nog tot maart in de winkels ligt: Celtica. Wat Catrice zelf over de collectie zegt: "Mystiek. Magisch. Celtica. Vloeiend zijde, fijn kant en laagjes van fijne tule veroveren de catwalks dit seizoen. Haute Couture jurken betoveren het publiek en zorgen voor een vrouwelijke, romantische wereld met zachte, bijna transparante details. Keltisch geïnspireerd en daarmee gebonden aan de natuur en omgeven door een vleugje mysterie." Veelbelovend dus! Kijk snel mee!


Het product dat is ga reviewen is de Sheer Lip Color in C01 Pinkadoxa. Dit product belooft een "subtiele kleur met een zachte glans". Ik vond de kleur prachtig: mooi koraalroze. Ik hoopte dan ook op een subtiele, maar aanwezige kleur. 

Allereerst complimenten voor de mooie huls, Catrice! Ook de kleuren van deze collectie vind ik mooi gekozen. En de namen, Pinkadoxa, Love, Peach & Harmony en Celtic By Nature, zijn natuurlijk weer fantastisch. Love, Peach & Harmony is een mooie perzikkleur en Celtic By Nature is nude. 

De kleur is echt prachtig! Ik hoopte dan ook op goed pigment, maar na de eerste swatch viel die droom in duigen. Er zit géén kleur aan deze lipcolor, zelfs geen "subtiele kleur" en ook de zachte glans vond ik niet echt aanwezig. Het viel me wel gelijk op dat de lipcolor vettig was, voedend misschien? Dat was nog het minste dat ik graag wilde, dan had dit product tenminste nog één voordeel. Ik was dus zwaar teleurgesteld in dit product!
Toen ik hem op mijn lippen aanbracht, was de glans aanweziger. De lipcolor plakt niet en laat geen kleur achter, wel is hij erg fijn als lipbalsem! Aanrader! Ook al betaal ik liever geen €3,99 voor een lipbalsem!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx