dinsdag 4 februari 2014

Vooruitblik: Catrice Limited Edition Crème Fresh



Alweer een post over Catrice en óók weer over een Limited Edition, namelijk een vooruitblik naar de komende limited edition van Catrice, Crème Fresh. Wat Catrice zelf zegt over de collectie: "Pastels en '60 invloeden. De ontwerpers kiezen komend lente/zomerseizoen 2014 voor sixties outfits in sorbetkleuren, opgestoken kapsels à la Audrey Hepburn, cat eye zonnebrillen en opvallende eyeliner looks. Kleuren als mintgroen, abrikoos en roze zorgen voor een subtiel, sensueel beeld. " Deze collectie komt begin maart in de winkels!

Deze collectie belooft veel lentekleurtjes en daar ben ik erg benieuwd naar! Wat ik wel jammer vind, is dat (bijna) alle collecties van Catrice uit oogschaduws - nagellak - lipstick bestaat: beetje standaard hm! Laten we snel kijken of deze collectie anders is!

Creamy Powder Eyeshadow

"Passie voor pastels. De poederachtige oogschaduwen met een ultrazachte textuur zorgen voor een subtiele oogmake-up met een absolute lente-uitstraling! Vier tinten, elegant crème, fris mintgroen, zachtroze en chocoladebruin met een zilverachtig parelmoereffect, laten de ogen stralen. Voor een open blik à la Jackie O."
Met deze vier kleuren kan je een complete look maken! Mooi! De kleuren heten, met de klok mee, linksboven te beginnen: C01 Jame's Brown - C02 Another Pink Panther - C03 Evergreen 60s - C04 So Jackie O. Vooral de zachtroze en de crèmekleur vind ik erg mooi. Ook ben ik benieuwd naar het 'creamy powder' effect: wat zou dat zijn? Weer vind ik de namen erg leuk en het patroontje van de oogschaduws en -doosjes is leuk! De oogschaduws gaan €2,99 per stuk kosten!

Gradation Blush

"Futuristisch ombré. Deze blush met een heerlijk zachte textuur in helder framboosroze is een waar hoogtepunt in de collectie. De fashionable kleurgradatie verzekert je van een frisroze look op de wangen en gezichtscontouren."
    Wauw, tof dat ombré-effect! De naam van deze blush is C01 Waterloo Sunrise, en dat verbaast me! Normaal gesproken heeft Catrice in haar gehele collectie vier namen van producten die zij constant herhaalt! Ik had dus verwacht dat deze blush 'Another Pink Panther' of iets dergelijks zou heten! Leuk! Volgens Catrice is dit het hoogtepunt en ik denk ook zeker dat dat zo is. €3,99 voor deze beauty!


    Lip Balm

    "Beauty patisserie: een verrukkelijke glans en een vleugje kleur. De Lip Balms van Crème Fresh hebben een bijzonder crèmige textuur en bieden lippen een ongekende zachtheid en subtiele kleur. Het effect is vrijwel transparant in roze, abrikoos en mintgroen."
    Geen lipsticks deze keer, maar lipbalms! Ik denk dat deze ongeveer hetzelfde effect hebben als de Sheer Lip Colors van de huidige limited edition Celtica. Deze drie kleuren heten van links naar rechts: C01 Another Pink Panther, C02 Evergreen 60s en C03 The Peach Boys. Deze kosten €3,99, wat ik wel iets aan de dure kant vind voor een simpele lipbalm. Weer een nieuwe naam erbij: The Peach Boys! Catrice heeft veel inspiratie deze keer!

    Ultimate Nail Lacquer

    "Swingende sixties! Snoepkleurtjes met ultieme dekking en ultieme glans. Lichtroze, fris abrikoos, sorbetgeel, mintgroen en helder framboos, allemaal met het populaire metal effect, geven nagels direct een perfect afgestemde look. Het aanbrengen gaat gemakkelijk en effectief met het extra brede reservoirkwastje."
    De nagellakjes, dit is tot nu toe weer een 'echte' Catrice collectie. Zo voorspelbaar! Maar goed, deze vijf lakjes hebben de namen (van links naar rechts): C01 The Peach Boys, C02 Make Fast At Tiffany's, C03 Evergreen 60s, C04 Another Pink Panther en C05 Light Your Fire. Weer twee nieuwe namen! Al deze lakjes hebben het metal effect, leuk detail! Vooral de perzik en felroze kleur vind ik mooi. De felroze is wel een vreemde keuze, naast al dat pastel! Wel erg leuk. De lakjes gaan €2,99 per stuk kosten. 

    Hair&Lash&Brow Colour

    "Hair (de)light. This hair mascara lets you highlight individual strands of hair in pastel pink or mint green – or style the tips in a fashionable ombré look. The creamy texture is easy to apply thanks to the soft mascara wand. And you can rinse it out just as fast with warm water. Also suitable for lashes and eyebrows."
    Om een of andere reden was deze tekst in het engels, maar dit product is dus een haarmascara die je ook kan gebruiken voor je wimpers of wenkbrauwen en eraf kan wassen met warm water. Superleuk voor in de zomer! De kleurtjes zijn: C01 Pink Flowed en C02 Evergreen 60s. Alweer een nieuwe naam, superleuk. Ik ben mega benieuwd naar dit product, leuk dat de standaard routine van de Catrice limited editions hiermee een beetje wordt onderbroken! 

    Deze collectie vind ik een beetje mwah-mwah. Ik ben erg benieuwd naar de Hair&Lash&Brow Colour, en dan bij voorkeur in kleur C01 Pink Flowed. Van de nagellakjes vind ik het metal effect leuk, en de perzik en roze kleur wil ik wel hebben. En dat was het dan alweer! Ik vind deze collectie minder leuk dan ik hoopte.

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten

    Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx