woensdag 19 maart 2014

FOTD: Bronzy Bronze

Hallo iedereen! Vandaag heb ik na een lange tijd weer een artikel voor jullie. Deze keer is het een Face Of The Day. Ik heb deze ooglook gemaakt met het Essence Sun Club palette in 01 Ibiza Sun! Kijk snel verder!

Allereerst: swatches van het palette! Ik wilde dit mooie palette na een tijd weer gebruiken. In dit palette zitten 4 bruintinten, een roze en een highlighter. Alle kleuren bevatten veel shimmer. Dit palet kun je gebruiken voor je gezicht, lichaam en ogen. Als je alle kleuren tegelijk pakt, krijg je een mooie bruine shimmerende bronzer. Voor het gezicht is deze nu nog te donker voor me, maar voor de ogen is 'ie altijd goed!

Zoals je ziet hebben de kleuren uit dit palet goed pigment. De highlighter lijkt een beetje op Nars - Albatross: hij geeft een prachtige gouden glans. De kleur bruin boven de blush is het donkerst en die daarboven het lichtst, maar verder liggen de kleuren heel dicht bij elkaar. Dat is het nadeel van dit palet: de kleuren zijn op het oog niet te onderscheiden.

Ik maakte deze ooglook ermee: de roze kleur op de eerste helft van het ooglid, de onderste kleur op de andere helft, in de arcadeboog de donkerste kleur (boven de roze), onder het oog degene daarboven in het midden en de kleur onder de roze aan de buitenkant, overlopend naar de arcadeboog. In mijn binnenste ooghoek en onder het eerste deel van mijn onderste wimperrand gebruikte ik de highlighter. Als mascara gebruikte ik de I Love Extreme Crazy Volume van Essence op mijn bovenste en onderste wimpers.

Dit was mijn ooglook! Xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx