vrijdag 28 maart 2014

Essence Longlasting Lipsticks 01 Coral Calling en 09 Wear Berries!

Hey! Vandaag weer een review voor jullie van twee lipsticks van Essence. Uit de longlasting lipstick lijn reviewde ik al eerder 07 Natural Beauty en 13 Love Me. De lipsticks kosten €2,39 per stuk en deze keer review ik de kleurtjes 01 Coral Calling en 09 Wear Berries, een koraalkleurtje en een kleur tussen paars en roze in! Kijk snel mee!

Allereerst het uiterlijk van de lipsticks:
De hulzen van de lipsticks zijn matzwart met in het midden een glanzende rand in de kleur van de lipstick. Op de onderkant staat de naam en kun je nogmaals de kleur zien. Op de bovenkant staat het Essence-logo.
De lipsticks zelf dan: ze zijn beide glanzend, met het Essence logo erin gedrukt.

Tijd voor swatches!

Op de linker foto zie je onderin de kleur Wear Berries en bovenin Coral Calling. Zoals je ziet glanzen beide kleuren, maar er zitten gelukkig geen (grove) glitters in. Op de rechterfoto kun je zien dat ze best longlasting zijn! Pas na heel goed boenen kreeg ik ze van m'n arm af. Ik wilde deze kleuren even laten zien in vergelijking met mijn andere kleuren:

Van boven naar beneden: Natural Beauty - Love Me - Coral Calling - Wear Berries. Dat de kleuren hier iets lichter lijken, komt door de flits. Zoals je ziet is Natural Beauty minder paars dan Wear Berries, maar paarser dan Love Me en Coral Calling. Love Me is het meest roze en het lichtst. Coral Calling is een koraalkleur die naar het roze neigt en Wear Berries is prachtig paars!

Dit is de kleur Wear Berries, nummer 09. Prachtig! De lipstick dekt heel goed, voelt zacht aan, blijft een uur of vier zitten en staat (mij) heel erg goed. Een echte mooie paarse tint die ook best draagbaar is!

En hier de kleur Coral Calling, nummer 01. Ook heel erg mooi. De kleur is best roze op de lippen (vind ik) en opzich best draagbaar (als je uberhaupt kleur durft te dragen!). Hij is in ieder geval meer "mainstream" dan de vorige, en dat is precies waarom ik 'm minder mooi vind. Hij past minder goed bij mij. Toch is 'ie wel erg mooi!

De Essence Longlasting Lipsticks kosten €2,39 en zijn te koop bij o.a. Kruidvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx