zaterdag 21 juni 2014

Mijn everyday make-up look - juni 2014

Vandaag laat ik de look die ik elke dag draag zien. De look is heel simpel eigenlijk, ik heb vakantie, maar voordat ik dat had, ging ik naar school en had ik 's ochtends niet veel tijd voor uitgebreide oogschaduw, eyeliner enzovoort. Dit is dus eigenlijk mijn simpele look! Kijk snel mee!

Onderaan het artikel staat een lijst van gebruikte producten, zodat je snel kan zien wat ik heb gebruikt.
Ik begin met mijn gezicht. Mijn huid is vrij effen met sproetjes en rode vlekjes en ziet er zonder make-up zo uit:


Voor toch een klein beetje dekking gebruik ik een bb-cream en concealer (en poeder). Ik breng allereerst de bb-cream aan, op de volgende manier:


Dit dep ik in mijn huid totdat alles in mijn huid geblend is. Daarna breng ik de concealer op deze manier aan:


Ook dit dep ik er weer in. Dit laat ik even intrekken (meestal ga ik dan even aankleden of iets dergelijks) en daarna poeder ik het af. Ik ben ervan overtuigd dat het resultaat mooier is na het intrekken, dus hier neem ik dagelijks even tijd voor. Het eindresultaat in stappen:

Zonder iets - met bb-cream - met bb-cream, concealer en poeder.

Dan begin ik aan mijn ogen. Ik start met oogpotlood (zwart) langs mijn onderste wimperrand (buitenste 1/2) en bovenste waterlijn (buitenste 1/3). Dat ziet er dan zo uit:


Nu ziet het er nog een beetje gek en niet grounded uit. Daar gaan we wat aan doen! Tijd voor mascara. Eerst gebruik ik er eentje die zorgt voor lengte en separatie, daarna een die zorgt voor mega volume en daarna eentje die iets duurder is, waardoor de mascara's ervoor beter blijven zitten. Ik begin met mascara 1, het resultaat daarvan:

Subtiel, mijn wimpers zijn wat langer (alhoewel ze van zichzelf ook vrij lang zijn) en iets dikker. Wel mooi gesepareerd! Dit is twee laagjes en een heel klein beetje op de onderwimpers.
Dan mascara 2, het resultaat:


Sorry voor de vage foto! Lang en volumieus, wel wat aan elkaar geplakt, maar daar is niets aan te doen. Tot slot mascara 3:

Perfect! Ik heb de drie even naast elkaar gezet:


Oké, nu zijn de ogen alweer klaar! Op mijn lippen doe ik vandaag een knalroze kleur:


En daarmee is mijn look klaar! De lipkleuren wissel ik wel af trouwens.

Tot slot een lijst van gebruikte producten:

  • Maybelline Dream Fresh BB cream - LIGHT
  • Essence Stay All Day 16h concealer - 10 Natural Beige
  • Catrice All Matt Plus powder - 010 Transparent
  • Hema poeder kwast
  • Essence Longlasting Eyepencil - 01 Black Fever
  • Essence Maximum Definition Volume mascara
  • Essence I Love Extreme Crazy Volume mascara
  • Rimmel Scandaleyes Show Off mascara
  • Essence Longlasting Lipstick - 10 Cotton Candy

Dit vind je waarschijnlijk ook leuk:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx