woensdag 18 juni 2014

Random update op een zonnige woensdagavond

Hee allemaal! Ik heb even een random update voor jullie, omdat ik zin had om te typen. Deze keer niet vanaf mijn laptop, maar vanaf mijn gloednieuwe iPad mini ! Deze heb ik als examenkado gekregen en ik ben er zo blij mee ! De mini vind ik groot zat, hoewel ik er best een toetsenbord bij had willen hebben. Ik ga hem namelijk gebruiken voor mijn vervolgstudie, voor aantekeningen en dergelijke. Ik vind het typen trouwens wel steeds makkelijker van, de letters van het toetsenbord zijn groot zat, dat maakt het best makkelijk.

Even iets heel anders: wat doet Nederland het goed op het WK hè! Ik heb supertrots op 'onze' mannen! <3

Oké, nu duik ik mijn bed in, slaap lekker peepz ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx