dinsdag 17 juni 2014

Shoplog Kruidvat, Etos en The Read Shop.

Hey allemaal! Ik heb twee weken geleden een paar leuke dingen gekocht bij de Kruidvat, Etos en Read Shop. Ik wil graag aan jullie laten zien wat! Omdat ik ver vooruit werk (op dit moment dus twee weken) komt dit nu pas online. Ik schrijf dit al op 4 juni! Kijk snel mee als je benieuwd bent! 

Eerst ging ik naar de Kruidvat. Daar kocht ik drie dingen:

  • Kruidvat Scheerapparaat Silk Sensation - €6,99 
  • AndrĂ©lon Oil&Care 1 minuut masker - €3,99
  • Essence Longlasting Lipstick in 10 Cotton Candy - €2,39. Review komt overmorgen!

Daarna bezocht ik de Etos, waar ik vijf dingen kocht:
  • Etos Sensitive Scheergel - €1,41
  • Casuelle Make-upremover wipes - €1,49
  • Purederm Botanical Choice Nail Polish Remover Pads - €1,29
  • Maybelline Color Show Bleached Neons in 242 Coral Heat en 243 Tropink - €3,99 p.s. (review volgt nog!)

Als laatste ging ik naar The Read Shop, waar ik twee tijdschriften voor op vakantie kocht:
De Beau Monde en de Elle, allebei in Travel formaat en allebei €2,99. Vind ik leuk! 

Dat was het alweer! See you soon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx