zondag 29 juni 2014

Stash Flash: Essence

Vandaag laat ik je alle make-up en random overige producten zien die ik heb van Essence. De nagellak niet, die laat ik in een apart artikel wel weer een keer zien! Dit gaat dus over lipsticks, parfums, mascara's enzovoort! Kijk snel mee!

Ik begin met de niet-makeup producten:
 De My Skin Tinted Moisturizer in light skin. Deze gebruik ik in de zomer, hij is nu te donker. Ruikt ontzettend lekker!
Twee parfums: de Like A Girls' Night Out, deze ruikt lekker, niet te kruidig en niet te zoet. Iets zwaarder dan de andere die ik heb, echt wel een 'night out' parfum dus! Ik heb ook nog Like A Trip To New York, deze ruikt iets zoeter en frisser. Ook lekker! En een heel handig meeneemformaatje.
Drie kwasten: de kleine rondere kwast (volgens mij de Smoky Eyes Brush), de platte kwast en de poeder kwast, die ik gebruik voor bronzer.

De moisturizer op mijn arm. Je kunt zien dat 'ie redelijk oranje is, zo jammer.

Ogen

Dit zijn mijn Essence mascara's. Ik gebruik ze allebei elke dag, Essence is echt goed met mascara, vind ik (niet allemaal, maar veel wel). Dit zijn de I Love Extreme crazy volume en de Maximum Definition volume. 


En de borsteltjes. De eerste geeft lengte en volume, de tweede vooral lengte en separatie. In combinatie helemaal top!

Dit zijn alle eyeliners en potloden die ik heb. Ik heb foto´s van de kwastjes en puntjes (kleuren duidelijk) en swatches gemaakt:

Crystal Eyeliner in 03 Gold Rush

Eyebrow Designer in 04 Blonde

Longlasting Eyepencil in 16 Coolest Chic

Longlasting Eyepencil in 01 Black Fever

Superfine Eyeliner Pen in 01 Deep Black

Stays No Matter What waterproof eyeliner pen in 01 Midnight Black

Liquid Eyeliner Waterproof

Swatches! Van links naar rechts dezelfde volgorde als hierboven van boven naar beneden.

Dit zijn mijn oogschaduw palettes: het Quattro Eyeshadow palette in 01 XOXO, het Sun Club palette in 01 South Beach en het All About Nude palette. Swatches: 
 Het enige palette wat ik hiervan gebruik is het All About Nude palette!

Al mijn losse oogschaduws! Deze gebruik ik eigenlijk nooit haha, alleen de Eye Sorbet als basis en soms de bruine Metal Glam. 

Deel 1 van de swatches. Van links naar rechts: Colour Arts Eyeshadow Base - Eye Sorbet in 05 Illuminating Hazelnut - Metal Glam eyeshadows in 08 N'ice Frosting - 05 Choclate Jewelery - 03 Frosted Apple.

Deel 2: van links naar rechts eyeshadows in 20 Big Bang - 03 Starlight - 10 Hypnotic Blue - Pigments in 14 Strawberry Smoothie - 11 Cotton Candy. 

Gezicht

Dit zijn de enige gezichtsproducten die ik heb! De Sun Club matt bronzing powder in 01 Natural, de Sun Club allover shimmer in 01 Ibiza Sun, de Cover Stick in 01 Beige en de Stay All Day longlasting concealer in 10 Natural Beige. 

Concealer - Cover Stick - Matte bronzer - shimmer bronzer.

Lippen

Mijn favoriete onderdeel!

Van links naar rechts: XXXL Longlasting lipglosses in 05 Velvet Rose - 1 Baby Doll's Favourite - Stay With Me lipgloss in 12 Material Girl - Stay Matt lipgloss in 02 Smooth Berry - Kiss Care Love balm in 03 Fruitylicious. Hiervan draag ik alleen de eerste: Velvet Rose. 

 Van links naar rechts: Longlasting Lipsticks in 01 Coral Calling - 04 On The Catwalk - 06 Barely There! - 07 Natural Beauty - 09 Wear Berries! - 10 Cotton Candy - 13 Love Me.
Deze draag ik allemaal! Mijn favorieten: 06, 07, 09, 10.

Dat was ALLES wat ik heb van Essence! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Tot morgen (ja ja, morgen nog een artikel! Een This Month!)

Dit vind je waarschijnlijk ook leuk:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx