maandag 30 juni 2014

This Month: June 2014



Juni was mijn eerste echte ontspan-maand. Ik hoefde EINDELIJK niks meer te doen; wat een heerlijk gevoel. Natuurlijk heb ik wel wat gedaan! Lees snel mee met mijn montly update! 

IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN EXAMEN! Na eerst twee weken wachten deze maand, kreeg ik donderdag 12 juni de uitslag van mijn examen. Rond kwart over drie wist ik dat ik geslaagd was! Om half 5 moest ik naar school en daar bleek mijn cijferlijst ook nog eens supergoed te zijn!

Nadat ik geslaagd was, ben ik weer aan het solliciteren begonnen. Ik heb twee sollicitaties lopen en al veel afwijzingen gehad, helaas. Ik weet niet wat dat is, tegenwoordig. De werkgevers snappen gewoon niet dat je ook nog kunt LEREN als je geen werkervaring hebt (zonder werkervaring wordt je bijna niet aangenomen). Ik word er helemaal gek van, maar kan er helaas niet veel aan doen.

Op het moment dat ik dit schrijf, is het vrijdagochtend 20 juni, half 11. Ik heb veel te doen vandaag, maar hoop eigenlijk nog wel twee artikelen te kunnen schrijven (een shoplog en een review). Ik heb te veel ideeën voor het aantal dagen dat ik inplan. Weet je wat dat betekent? Dat de kans groot is dat er op meer dagen een artikel komt! Ik heb op dit moment namelijk alle artikelen voor juni af en ook één voor juli, ik heb heel juli al ingepland, maar ik heb een shoplog en een review klaarstaan (qua foto's) die eigenlijk dus 'te veel' zijn. En waarschijnlijk ga ik zo ook nog even iets shoppen (hoorde veel dingen over nieuwe make-up bij Action), dus dat wordt dan nog een shoplog, maar die kan ik misschien wel samenvoegen met die van de HEMA. Ik deel gewoon mijn hele gedachtengang hier even, haha.

Waarschijnlijk, als jullie dit lezen, is er al het een en ander online gekomen, dus veel hebben jullie er niet aan, haha! Deze maand zijn er trouwens 21 artikelen online gekomen, met deze erbij. En dat op 30 dagen! WAUW! Ik ben best een beetje trots op mezelf en op mijn blog, die er steeds mooier uitziet en het steeds beter doet.

Wat gaat er nu gebeuren? Als ik dit schrijf, moet mijn diploma-uitreiking nog plaatsvinden (26 juni). En dan is het toch echt al juli! Juli vind ik een echte zomermaand. Ik ga op vakantie eind juli, dus moet nog aardig wat vooruit werken (ik ga twee weken, dus 8 artikelen vooruit). Wat gaat de tijd toch snel, hè! Wow.

See you soon girls (en misschien guys!). Xoxo.

Dit vind je waarschijnlijk ook leuk:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx