zondag 15 juni 2014

Voortuitgang - xbeauty-by-me.blogspot.nl

Het gaat goed met mijn blog! De bezoekersaantallen stijgen, qua uiterlijk is er een sprong gemaakt en ik ben heel tevreden! Dit is mijn 100e bericht! Wauw! 


Ik begon deze blog omdat ik van me af wilde schrijven. Ik zat in havo 5, was gestresst en had het druk en tóch wilde ik tijd maken om te schrijven. Ik begon op 26 oktober 2013, dus ik ben 8 maanden verder en eigenlijk gaat het steeds beter. In november en december plaatste ik elke dag wel een bericht (op een enkele dag na). Dat kun je ook wel zien: in november kwamen er 23 berichten online en in december 24. Dat was het begin van het jaar. Ik werkte op een zaterdag voor een hele week vooruit en zo week na week. Vanaf januari kon ik daar geen tijd meer voor vinden. Het werd drukker en drukker en de zaterdagen waren niet meer vrij om te bloggen. In januari ging het nog wel oké, ik plaatste in totaal 19 berichten, maar daarna stortte het een beetje in. Waar ik in 2013 verspreid over 2 maanden 48 berichten plaatste, plaatste ik er in de eerste vijf maanden van 2014 maar 45. In mei was het dieptepunt: drie berichten. Nu had ik examens, dus geen tijd.

Oh, nog een verandering: onder de berichten GESCHREVEN NA 10 JUNI staat er: dit vind je waarschijnlijk ook leuk, en dan een paar leesopties die aansluiten bij de labels die ik voor het artikel gebruikt heb. Superhandig dus! Nogmaals: dit is pas bij de artikelen geschreven na 10 juni, dus niet die vanaf 10 juni online kwamen. Dit zijn: de berichten van 11 en 13 juni en alle berichten vanaf 19 juni.

Nu ben ik klaar met examens en plaats ik minstens om de dag een bericht om 12:00 uur en als dit goed gaat, wordt het misschien wel weer 1 bericht per dag. Ik ben jullie heel dankbaar dat jullie mijn blog lezen. Love you all!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx